Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Jumaat, 3 Mei 2013

Gempar !!! Wan Azizah Akui Wanita Dalam Video Lucah Terbaru Adalah Anaknya ?? #TolakPR



Dalam beberapa hari sejak kebelakangan ini banyak laman sosial yang menayangkan video sexs yang seakan-akan mirip Nurul Izzah bersama seorang lelaki yang di percayai seorang pensyarah. (Maaf Laman Blog ini tidak akan menayangkan video lucah dari mana-mana pihak).

Di sebalik isu video sexs yang mirip Nurul Izzah yang di mainkan Pisau Kedah agak terkejut dengan kenyataan terbaru Wan Azizah di dalam blog rasminya berkenaan video berkenaan yang seolah-olah mengiakan perbuat terkutuk terbabit di lakukan anak sulungnya, Nurul Izzah. 


Dalam kenyataan yang di beri Wan Azizah dalam laman blognya.. Wan Azizah mengatakan tindakan bekas pensyarah Nurul Izzah mengedarkan video sexs berkenaan adalah satu konspirasi UMNO dengan bekas pensyarah anaknya itu.

Pisau Kedah tertanya-tanya bagaimana Wan Azizah mengetahui bahawa bekas pensyarah Nurul Izzah yang terlibat dalam skandal video sexs yang di katakan mirip Nurul Izzah.?

Apa yang Pisau Kedah dapat fahamkan... Wan Azizah seolah-olah mengetahui akan hal video ini.. Sebab tu Wan Azizah tidak berani saman atas tuduhan fitnah dan sebaliknya Wan Azizah hanya mahu saman pensyarah terbabit serta beberapa orang blogger atas tuduhan menyebar dan memuat naik video terbabit.


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog