Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Jumaat, 15 Mac 2013

Hot !!! @abby_abadi 112 Dah Mula Meroyan Dengan Kematian Bala.



Pisau Kedah dah agak dah. Pastinya kematian Bala akan di gunakan oleh puak Pakatan Haram untuk menyerang UMNO sepertimana yang Pisau Kedah kata sebelum ini di sini.

Untuk pengetahuan semua. Individu pertama dari puak Pakatan Haram yang cuba mengaitkan UMNO dengan kematian Bala adalah Abby Abadi a.k.a Ostazah Mee Segera PAS yang sentiasa meroyan gila babi dalam memfitnah UMNO.

Ostazah Mee Segera PAS siang tadi di lihat cuba melakukan persepsi negatif terhadap kematian Bala dengan melakukan persoalan terhadap DS Najib Razak berkenaan punca kematian Bala. Secara tidak langsung ianya dapat mempengaruhi mentaliti puak Pakatan Haram yang lemah mempercayai persepsi negatif yang di lakukan Ostazah Mee Segera PAS.

Jangan terkejut pulak lepas ni Ostazah Mee Segera PAS akan menjadi pakar penyiasat pesendirian dengan mengeluarkan dakwaan-dakwaan yang bodoh untuk mengaitkan DS Najib Razak dan UMNO punca kematian Bala.

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bukan saja2 dia nak cakap, tapi itu arahan biasa la puak2 yahudi, dasar bangang..pengkhianat rakyat@pr.

Tanpa Nama berkata...

Dia dah lama tak dapat batang...dia dok kelapar kote si P.I tuu

Tanpa Nama berkata...

Ustazah mee segera nii hanya akan diam bila mulut dia yg kt bawah tuu..disumbat dgn batang konek "Abg Non"..lama dahhhh..ustazah ni dok idam tapi bg non pula x layan..bg non dok layan natang lain plak dah..huhuhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog