Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Jumaat, 22 Mac 2013

Panas !!! Anak Betina Anwar Buat Hal Yang Memalukan Pakatan Haram



Anak betina Anwar Ibrahim bermulut jamban, Si Nurul Izzah tak habis-habis menghina Pasukan Keselamatan Malaysia yang sentiasa menjaga keamanan Malaysia dari sebarang ancaman pihak luar ataupun pihak dalaman yang mahu menghuru harakan Malaysia.

Terbaru, kenyataan anak betina Anwar Ibrahim pada dua hari yang lalu dalam ceramahnya di Kampung Jemapoh, Kuala Pilah, Negeri Sembilan. Dia telah menghina Pasukan Keselamatan Malaysia dengan menyelar tindakan PDRM  dengan berkata pihak Polis tak ada kerja lain selain mengintip pemimpin-pemimpin Pakatan Rakyat Pakatan Haram.

Memang bengap si anak betina Anwar Ibrahim ni. Dari dia menunjukan kebengapan setiap kali mengeluarkan kenyataan, lebih baik dia lakukan tanggungjawabnya sebagai Ahli Parlimen dan tanggungjawabnya terhadap anak dan suami yang selalu diabaikannya.

Dalam ceramah itu juga. si anak betina Anwar Ibrahim juga mengatakan Rejim Lanun Sulu yang di terajui oleh Jamalul Kiram III senang masuk ke Sabah sebab Polis sibuk mengintip Bapaknya .

Bagi Pisau Kedah, tak salah kalau ada pihak Polis mengintip gerak geri bapaknya yang mempunyai masalah moral kerana bapaknya itu merupakan individu yang berpontensi mencetuskan huru hara di Malaysia hanya di sebabkan kemaruk dengan jawatan Perdana Menteri.

Anak betina Anwar Ibrahim harus ingat bahawa Polis merupakan satu badan beruniform di Malaysia yang di gelar Polis DI RAJA Malaysia ( PDRM ). Ini menunjukkan pihak Polis merupakan satu badan beruniform di bawah DYMM Seri Paduka Baginda Yang di-Pertuan Agong . Kerajaan Malaysia hanya di pertanggungjawabkan sebagai pihak yang mengurus tadbir Polis Di Raja Malaysia ( PDRM ).

Sebagai satu badan beruniform yang bertanggungjawab menjaga keamanan dan ketenteraman rakyat di bawah DYMM Seri Paduka Baginda Yang Di-Pertuan Agong, PDRM berhak mengintip dan menyiasat sesiapa saja yang berpontensi menggugat keamanan Malaysia atau pun mengintip gerak individu yang berpontensi untuk di cederakan / di bunuh pihak lain.

Anak betina Anwar Ibrahim harus tahu. Sekiranya bukan kerana PDRM, dah lama dah bapaknya itu di cederakan / di bunuh .

Di bawah ini merupakan di antara video kenyataan bodoh Anak betina Anwar Ibrahim.. Dengar dan nilaikan bertapa bengapnya Anak betina Anwar Ibrahim.



1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalah jadi abu menang jadi arang. Bila sebut Melayu di Malaya mahu pun d Borneo, biasanya Islam. WBP - sedih yg teramat sangat kerana Melayu dengan Melayu lah yg kuat Bergomo khususnya di bumi Malaya ini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog