Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Ahad, 6 April 2014

Video Part 1 " Malam Cinta Rasul " Di Baling #BalingBerselawat #KedahBerselawat #SelawatPerdana

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

SYUKUR ALHAMDULILLAH; tapi Ustaz Dr. Fathul Bari masih nampak tak sihat sepenuhnya lagi - semoga ALLAH SWT melindungi dia dan pemimipin Islam TULEN kita yg. lain, kerana MUSUH ISLAM akan menggunakan pelbagai cara utk. menjatuhkan pemimpin Islam.

Baguslah dgn. acara nasional Selawat Perdana ini; apalagi anak muda ISLAM/Melayu kita makin terikut cara jenerasi muda si KAPIR Barat-ZIONIS yg. telah dirosakkan moral dan budaya mereka, dgn. menggunakan falsafah "demokrasi/hak asasi/kebebasan mutlak" LIBERAL SAMPAH si Barat-Zionis! Kononnya falsafah, budaya dan undang-undang Barat-Zionis yang 'terbaik' - di mana gaya hidup mcm. BINATANG BUAS-PENGIKUT-SYAITAN, yg. rakus MEMUJA wang, kebebasan seks termasuk homoseksual/pelacuran/pornografi/kehamilan luar nikah-pengguguran anak (termasuk kanak-kanak)/bertelanjang-beraksi lucah dpn. Awam/ketagihan dadah,-alkohol-perjudian/MEROGOL BINATANG dsbnya - akan terus MENJAHANAMkan akhlak, akidah dan tamadun umat Islam/Melayu, terutamanya jenerasi muda kita (lihat pesta dadah tempoh hari!)! Lihat akhbar(ANTI-ISLAM) di http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2561478/Miley-Cyrus-gives-away-gold-leaf-rolling-papers-wearing-marijuana-leaf-leotard-Bangerz-tour-Canada.html , Miley Cyrus gives away rolling papers made of GOLD before wearing marijuana leaf leotard on Bangerz tour in Canada,
By Daily Mail Reporter, 17 February 2014; dan di http://www.dailymail.co.uk/news/article-2352779/Bestiality-brothels-spreading-Germany-campaigner-claims-abusers-sex-animals-lifestyle-choice.html , Bestiality brothels are 'spreading through Germany' warns campaigner as abusers turn to sex with animals as 'lifestyle choice' By Matt Blake, 1 July 2013!

Makcik Sambal Belacan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...