Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Selasa, 11 Februari 2014

Panas !!! PAS Ternak Ulama PAS Kaki Fitnah Di Kedah #HanyaDiKedah #KedahAmanMakmur


Sehingga ke sekarang ini Setiausaha Dewan Ulama PAS Kedah, Ustaz Ahmad Yahya yang juga merangkap Adun Alor Mengkudu masih enggan mengulas apa asasnya apabila dia memfitnah YAB Datuk Seri Mukhriz Mahathir mempolitikan program "Mahabbatur Rasul, Kedah Berselawat".


Sebelum ini Pisau Kedah ada membuat ulasan didalam blog Pisau Kedah (klik di sini) berkenaan fitnah Ahmad Yahya terhadap YAB Datuk Seri Mukhriz Mahathir namun Ahmad Yahya tidak memberi penjelasan asasnya di sebalik tuduhan tersebut.

Pisau Kedah bersangka baik.. mungkin Ahmad Yahya tidak mengetahui apa yang Pisau Kedah tulis dalam blog tentang fitnahnya terhadap YAB Datuk Seri Mukhriz Mahathir.

Bagi memaklumkan secara jelas kepada Ahmad Yahya tentang ulasan Pisau Kedah agar dapat Ahmad Yahya memberi penjelasan asasnya di sebalik tuduhanya itu... Pisau Kedah telah post ulasan Pisau Kedah tersebut ke dalam FB di mana Ahmad Yahya juga berada ketika itu. Setelah 2 hari berlalu Ustaz Yahya tidak juga memberi penjelasan asasnya di sebalik tuduhannya terhadap YAB Datuk Seri Mukhriz Mahathir.


Pisau Kedah berharap sebagai seorang yang berstatus Ustaz.. Ahmad Yahya dapat memberi penjelasan asasnya di sebalik tuduhan yang dibuat. Jangan hanya bersikap mendiamkan diri sekiranya tuduhan yang dilakukan Ahmad Yahya berasas.

Berkenaan Maktab Mahmud.. Ahmad Yahya jangan bimbang.. Lepas ni kami akan dedahkan dokumen Audit Dalaman Maktab Mahmud yang terdapat salah urus tadbir oleh Isteri Ahmad Yahya di salah satu Maktab Mahmud di Kedah..






6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau dh ostad jenis kaki fitnah mcm Mat Yahya tu sama sekali bukan Ulama'. Ulama' ini automatik manusia yang soleh pd Allah dan ia memandu manusia dgn ilmu serta akhlak.

Kalau dh mcm Mat Yahya PAS ni ularmak atau iblis pakai kopiah.

Sejak bila dia pandai tahu niat manusia. Dalil Tuhan yg mana suruh manusia tilik niat manusia lain yg mahu lakukan ibadah, ibadah yg terang2 tiada apa2 syubhah.. jauh sekali yg HARAM..

apakah makan duit memali tu 'ikhlas' bg pihak PAS?

Tanpa Nama berkata...

Syabas Pisau Kedah, tuan berani melawan munafik.. hujah penuh fakta.. dn org2 mcm ini wpun dia takkan pakai fakta sekurang2nya manusia lain yg baca akan kenal mana yg HAQ mana yg MUNAFIK..

Syabas!

Tanpa Nama berkata...

Iblis ni tak takut kat siksa ALLAH ka.?...atau tak percaya kat ALLAH

Tanpa Nama berkata...

HOHO! Depa ingat depa duk pakai kopiah putih duk jaja fitnah dalam masjid surau boleh cari makan lagi ka la ni? La ni zaman IT la weii! Satu hang lempaq kat orang, beratuih orang lempaq kat hang balik!!

PTUIHHH!! JIJIK SUNGGUH!

Tanpa Nama berkata...

ustaz pun manusia juga, bukan malaikat...kadang2 terbabas juga, dia rasa dia betul semua...apa yg kerajaan buat semua salah disisi mereka...ustaz kena muhasabah lps niiiiii

Tanpa Nama berkata...

paul george
supreme outlet
golden goose shoes
kyrie 7
moncler
jordan shoes
hermes handbags
cheap jordans
jordan 1 high
goyard outlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog