Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Khamis, 13 Februari 2014

"Mahabbatul Rasul, Kedah Berselawat". Ada Yang Kepanasan Bila Program Tersebut Jadi Ikutan. #KedahAmanMakmur #HanyaDiKedah


Syukur Alhamdulillah.. Semenjak "Mahabbatur Rasul, Kedah Berselawat" di adakan baru-baru ini.. Ada pihak yang tampil membuat program seumpama itu di Kedah bagi menghidupkan kecintaan terhadap Rasulullah S.A.W.

Terbaru program seumpama tersebut juga akan di adakan di sebuah Madrasah, Junjong Kulim 14 dan 15 FEB ini.


Pisau Kedah agak terkejut apabila ada pihak memdakwa program berkenaan telah ditiru dari program "Mahabbatur Rasul, Kedah Berselawat" .. "buat apa nak ustaz-ustaz PAS nak tiru pulak .?."

Astaghfirullah... Program untuk menunjukkan rasa kecintaan terhadap Rasulullah S.A.W pun nak kira politik juga ka PAS atau bukan PAS. Soal tiru atau tidak itu bukan persoalaan yang patut ditimbulkan kerana program yang memberi kebaikkan kepada Islam sepatutnya dicontohi.

Di harapkan penyokong-penyokong UMNO janganlah bertindak bodoh meniru apa yang dilakukan segelintir penyokong-penyokong PAS yang terlalu taksub berkiblatkan politik sehingga sanggup membuat fitnah bagi memburuk imej program berbentuk Islamik yang dianjurkan Kerajaan Negeri.





Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog