Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Isnin, 10 Februari 2014

Akhirnya Ayahnda Tun M Akui Kezalimannya Terhadap @AnwarIbrahim #PRKKajang



Anwar mengatakan kebangkitannya didalam politik Malaysia setelah berada dalam Pakatan Haram adalah untuk menentang UMNO/BN kononnya demi memperjuangkan hak rakyat. 

Benarkah Anwar memperjuangkan hak rakyat ?

Sebenarnya Anwar tidak pernah memperjuangkan hak rakyat sebaliknya dia menggunakan segelintir rakyat yang mudah di hasut untuk memperjuangkan kepentingan peribadinya iaitu mahukan jawatan semata-mata sahaja. Menggunakan perkataan "rakyat" hanyalah satu propaganda politik Anwar demi kepentingan peribadinya.

Pisau Kedah sebagai rakyat Malaysia menganggap Pemecatan Anwar Ibrahim bukan satu kesilapan Ayahnda Tun Mahathir. Pemecatan Anwar Ibrahim merupakan tindakkan yang tepat dari Ayanda Tun Mahathir.

Lebih baik Ayahnda Tun Mahathir zalim terhadap Anwar Ibrahim dari Ayahnda Tun Mahathir zalim terhadap rakyat Malaysia setelah Ayahnda Tun Mahathir menyedari siapa sebenarnya individu yang bernama Anwar Ibrahim.

Video dibawah ini Ayahnda Tun Mahathir menceritakan siapa sebenarnya Anwar Ibrahim.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog