Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Rabu, 8 Mei 2013

Biadap !!! Bahasa Kurang Ajar Yang Tidak Patut Di Kata Kepada Azizan Razak..

Memang kurang ajar bahasa dari seorang pemilik akaun facebook dalam gambar di atas ni..

Walau siapa pun Ustaz Azizan Razak.. Dia masih beragama Islam dan perlu di hormati selaku Bekas Menteri Besar Kedah.

Perkataan mampus tidak sepatutnya di perkatakan kepada Azizan Razak.. Selaku umat Islam, kita wajib mendoakan kebaikan kepada Ustaz Azizan Razak.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kita semua berdoa Ust Azizan pulih segar demi Agama bangsa Negara.
Ya Allah perkenankan lah Doa Kami.
Amiin.
Ust perlu rehat, harap semua pelawat bagi lah ruang dan peluang.
arjuna waspada
changkat lobak.

Tanpa Nama berkata...

Saya penyokong Umno barisan Nasional..Saya doakan ustaz azizan semoga cepat sembuh dan dapat bekerja seperti biasa dan semoga ALLAH memprmudahkan segala urusanya.

Tanpa Nama berkata...

didoakan agar Ustaz Azizan kembali pulih seperti biasa.....amin

AMIR KEDAH berkata...

kita sama2 berdoa semoga ustaz cepat semboh......DIHARAPKAKN DOA ORANG UMNO NI ALLAH MAKBULKAN.....BUKAN APA TAKUT2 NANTI NIK AJIS KATA TAK TERIMA PULAK......

Unknown berkata...

Marilah kita sama sama mendoakan YB cepat sembuh tak kiralah kita dari parti mana AMIN

Tanpa Nama berkata...

Astgahfirullahaladzim.. gamaknya si pemilik FB keluarkan perkataan kesat begitu.. adakah pemilik FB itu rasa dia tkkan mati? adakah dia tk takut matinya dlm hina sehingga gamak hina org lain yg sedang sakit.

Wpun berbeza parti, sbg umat Islam yg cintakan agama, politik ada hadnya.. saya tetap sygkan Ust Azizan sbg bekan MB negeri sy. Sy doakan beliau cepat sembuh dan dipermudahkan Allah SWT dlm segala urusan. Aminn Ya Robb..

Tanpa Nama berkata...

atas nama Islam kita bersaudara tak kira melayu cina ka india kalau kita ni Islam dan Muslim kita harus bersatu dan mendoakn sesama Muslim sihat dan walafiat..smoga beliau ustaz Azizan cepat sembuh amin.....

Tanpa Nama berkata...

Kita doakn ust azizan cepat sihat dan semoga pemilik fb tu berubah jadi lebih baik... Amin. (jgn marah kt dia, dia BODO..)

Tanpa Nama berkata...

Salam Bloggers semua ...
Aku ni Dlahirkan Bangsa Melayu ,Islam , Malaysian ,
KELUARGA AKU ..... semuanya ahli BN tahap " Hardcore ".... TAPI... kETURUNAN BN keluarga aku tak penah ajar aku "MAKIHAMUN" saudara ISLAM yang lain mcm dlm "FB" atas tu..
Wpun aku org (ISLAM)BN yg Hardcore dan Memang Menetang ideologi PAS... tapi menghina sesama ISLAM ni yg buat aku panas hati ni..Ini spesis BN Cawangan BIADAP/KURANG AJAR agaknya...
Tanya la semua Orang BN yg ikhlas bjuang , kami takde pendirian DAN adap sopan mcm owner FB tu..
Saya menasihatkan owner FB tu delete perkataan BN dlm adrs FB tu.... Jijik kami sekeluarga BN nak ngaku anda jugak ahli BN..
UTK USTAZ AZIZAN ... Percayalah ada sebahagian ahli BN DI di Msia yang bersimpati dengan anda dan berdoa untuk kesembuhan kesihatan anda (wpun MURSYIDUL AM-PAS kata doa dan solat BN tk diterima ALLah ).. AMIN...

Dari : Keluarga BN Hardcore
Flat Colombia
Tmn.Keramat,

Tanpa Nama berkata...

Tengok dari gambar pun tahu, budak-budak belum akil baligh! kalau dah cukup maknanya akal remaja sekarang tahap darjah satu walaupun mereka bangga kononnya mereka mahasiswa/wi di universiti!Anak melayu memang bagahl, suruh membaca banyak-banyak tak mahu. berdemo-maki hamun, facebook berjam-jam, blogging itulah cara mereka belajar! alamat membawa malu pada keturunan!Siapalah guru mereka ye?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog