Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Sabtu, 4 Mei 2013

Panas !!! @Abby_Abadi112 Di Antara Punca @milosuam Di Tangkap



Bagi Pisau Kedah.. Ostazah Mee Segera PAS a.k.a Abby Abadi merupakan di antara penyebab Milo Suam di tangkap pihak polis.

Mungkin penyokong Pakatan Haram tertanya-tanya apa kaitan pulak Ostazah Mee Segera dengan isu tertangkapnya blogger Pakatan Haram, Milo Suam ??

Ok... Sebelum ini Milo Suam hanya di kenali blogger yang tidak tahu identitinya sejak dia bergiat aktif dalam dunia blog.. Siapa dirinya.. Bagaimana rupanya .. Lelaki atau perempuan.. hanya pihak di dalam Pakatan Haram mengetahuinya identitinya.


Jangan terkejut sekiranya ramai di kalangan blogger dan cybertrooper pro Kerajaan menganggap Milo Suam ini seorang yang lelaki yang mempunyai perwatakan pondan seperti gambar di atas ini... Pisau Kedah juga hampir yakin bahawa individu dalam gambar di atas itu merupakan Milo Suam..

Namun identiti sebenar Milo Suam akhirnya terbongkar juga di sebabkan Ostazah Mee Segera yang sememangnya gilakan populoriti... 


Percaya atau tidak sebelum Ostazah Mee Segera bertinindak mempamerkan wajah Milo Suam yang sebenarnya di dalam laman twitternya seperti gambar printscreen di atas.. kebanyakkan orang masih menganggap Milo Suam seorang blogger ANONYMOUS.. Blogger yang sukar di kenali identitinya dan menjadi tanda tanya.

Setelah Abby Abadi mempamerkan rupa sebenar Milo Suam.. Maka dengan mudahnya la identiti Milo Suam di siasat oleh pihak berkuasa sebab sudah mengenali rupanya dan mudah la pihak berkuasa nak tangkap Milo Suam yang mempunyai banyak kes.

Apabila di tahan pihak berkuasa.. Maka banyak lagi la rahsia-rahsia yang akan di bongkarkan.. Jangan terkejut sekiranya ada di kalangan pemimpin Pakatan Haram akan ketaq lutut dengan tertangkapnya Milo Suam..

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog