Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Isnin, 6 Mei 2013

Perutusan Khas Yang Perlu Semua Tahu PRU13 Di Kedah..


Alhamdulillah... Bersyukur Pisau Kedah ke hadrat Ilhai kerana memberi kemenangan ke pada parti Barisan Nasional di Kedah dan juga Malaysia dalam PRU13 ini.

Kepada Ibu Pisau Kedah, keluarga serta Isteri.. Pisau Kedah mengucapkan terima kasih kerana merestui perjuangan Pisau Kedah demi Agama, Bangsa Dan Tanah Air..

Jutaan Tahniah Jentera BN pada PRU 13 sama ada dari segi cybertrooper, tukang bancuh air,tukang pacak bendera, tukang pasang poster, tukang berkempen dan tukang jaga bilik gerakan di peringkat pemuda, puteri, wanita dan bahagian telah berusaha keras berkerja.. Tenaga anda yang banyak menyumbang kepada kemenangan BN di PRU13.

Yang Pisau Kedah tidak akan lupa adalah kepada jentera cyber UMB terutamanya pengerusi UMB, Tun Faisal yang memberi kepercayaan kepada TMK, Otai-Otai blogger Kedah Time , sahabat-sahabat TMK yang berada di seluruh Kedah.. Jasa anda Pisau Kedah tidak akan lupa.

Terima kasih juga yang tidak terhingga kepada tonggak Utama TMK, Mctheory (KedahkeKL) yang banyak bersabar dengan karenah Pisau Kedah dan rakan-rakan TMK yang lain, Duke Of UMNO yang banyak memberi bimbingan dan tunjuk ajar kepada Pisau Kedah walaupun agak kuat beletiaq... (Beletiaq yang membina), Medan Tempur Kedah.. Kamera Kampung.... opps silap !!.. Kamera Kupang.. Aktivis UMNO Pekan Naka, Dahlia B Lada, Aiman Rosis, Saberina SP, Mira Merbok serta beberapa individu lain dalam TMK yang Pisau Kedah tak sebut nama.

Paling utama...Jutaan terima kasih kepada pengundi-pengundi BN... Tanpa sokongan dan Undian anda.. BN tidak akan mampu menang di Kedah dan Malaysia.. Insyallah kami akan pastikan pemimpin BN Kedah serta Kerajaan Negeri Kedah yang baru akan menunaikan "Aku Janji BN Kedah" .. Kalau tak tunai.. kami pulak akan hentam depa.

Kepada yang kami kenal pasti yang dok kerat calon-calon BN Kedah PRU13 dalam senyap-senyap.. lepas ni giliran hampa pulak kami nak balun...

Akhir sekali... Pisau Kedah nak bagi tau.. Pisau Kedah akan bercuti berblog dalam masa seminggu untuk tenang kepala otak Pisau Kedah..

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Malaysia telah dikerat dua, sebelah sana bersama Cina, sebelah sini bersama Melayu. Lebih baik begitu dari hidup bermuka-muka..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog