Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Jumaat, 17 Mei 2013

Hot !!! Kerja Part Time MB Kedah Yang Rakyat Kedah Tidak Tahu #HanyaDiKedah




Bertuah badan Pak Long dalam gambar di atas ni kerana mendapat perkhidmatan memotong rambut dari Menteri Besar Kedah, YAB Dato' Paduka Mukhriz Mahathir.

Sebenarnya Pak Long dalam gambar di atas ni telah berniat sebelum PRU13 yang lalu.. Sekiranya PDM di kawasannya (PDM Gurindam) di DUN Ayer Hitam memenangi jumlah undi di PRU13 lalu, dia akan membotakkan kepalanya kerana dalam sejarah PRU, PDM Gurindam tidak pernah menyumbangkan kemenangan jumlah undi kepada BN di DUN Ayer Hitam.

Sebagai tanda berterima kasih keatas usaha keras jentera BN di PDM berkenaan memenangi jumlah undi dalam sejarah PRU.. YAB Dato' Paduka Mukhriz Mahathir telah membantu menyempurnakan niat Pak Long tersebut..

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

salam.

teringat dulu kat kedah ada satu orang yang berjuang menuntut kemerdekaan dan berjanji tidak akan memotong rambut selagi tanah melayu tak merdeka..dan akhirnya d potong rambutnya setelah merdeka....

memang hebat orang kedah ni..dulu pun hebat skarang pun hebat..tanah berdaulat ni..aku pernah terbaca kat mastika yang ada satu orang yang "berjumpa" hang tuah yang tahu orang kedah pernah memimpin negara ini...hebat hebat...

budakteranung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog