Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Selasa, 14 Mei 2013

Gambar Majlis Bacaan Yaasin Dan Doa Selamat Buat Ustaz Azizan Razak Di Masjid zahir



Semalam sejurus selepas solat Maghrib di Masjid Zahir, Alor Setar telah berlangsung satu majlis bacaan Yaasin dan Doa Selamat buat Mantan Menteri Besar Kedah, Ustaz Azizan Razak yang kini sedang terlantar sakit di Hospital Pulau Pinang setelah mengalami Komplikasi Diabeties yang agak kritikal sehinggakan pihak Hospital Pulau Pinang terpaksa memotong kedua-dua belah kaki Ustaz Azizan Razak.

Majlis yang di lakukan itu merupakan majlis yang di inisiatifkan Dato' Paduka Mukhriz Mahathir bagi memohon kepada Allah S.W.T agar Ustaz Azizan Razak di beri kesihatan yang baik setelah terlantar hampir seminggu di Hospital Pulau Pinang.

Selain dari pemimpin-pemimpin UMNO yang hadir di khabarkan Majlis tersebut juga mendapat sokongan dan sambutan dari penyokong dan beberapa pemimpin PAS Kedah.

Antara pemimpin-pemimpin PAS Kedah yang kelihatan di majlis tersebut adalah Taulan Rasul dan IR Phahrolrazi.

Alhamdulillah majlis tersebut berjalan dengan lancarnya walaupun di hadiri oleh Umat Islam yang berbeza pandangan politik.

Di harapkan dengan apa yang berlaku ini..ianya menjadi titik permulaan perpaduan di antara PAS dengan UMNO di dalam memperjuangkan nasib Umat Islam di Malaysia.






Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog