Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Selasa, 14 Mei 2013

Kantoi !!! DAP Gunakan Ostazah Celup Fawzia Ariff Untuk Mendapat Sokongan Umat Islam.


Kalau semua tengok gambar (di ambil dari blog Kersi 7 Lok) orang tua kutuk tak sedar diri yang memakai tudung litup di atas ni merupakan individu yang bernama Fawzia Ariff .. Fawzia Ariff merupakan anak kepada Allahyarham Munshi Ariff , individu yang di katakan pernah terlibat dalam krisis Bank Bumiputera Malaysia Berhad satu ketika dahulu.

Dia merupakan seorang ahli DAP seumur hidup yang telah di angkat parti itu sebagai Ostazah DAP.

Kalau di lihat video Fawzia Ariff di bawah ini tentu ada yang akan menyangka  orang tua kutuk Fawzia Ariff ini merupakan seorang individu yang cukup warak dengan bertudung labuh yang menyokong parti yang cukup anti kepada Islam.




Sebenarnya bertudung labuh dan bercakap soal Islam semua itu hanya lakonan saja dari Fawzia Ariff... Kalau tak percaya cubalah tengok gambar di bawah ini. Gambar yang menunjukkan rupa sebenar Fawzia Ariff yang telah di pergunakan oleh DAP untuk menipu Umat Islam di Malaysia.



Gambar Fawzia Ariff yang tidak bertudung dan berambut pendek sedang bergambar dengan
anak pengamal ajaran Pluralisme.

Percaya atau tidak Fawzia Ariff merupakan pengamal ajaran Pluralisme seperti mana yang di amalkan Anwar Ibahim.. Bagi Fawzia Ariff semua agama adalah sama..



Gambar di dalam rumah Fawzia Ariff yang di hiasi pokok krismas.. Adakah Islam mengajar kita mengikut kepercayaan agama lain sepertimana kepercayaan penganut agama Kristian yang menghiasi rumah dengan pokok krismas ketika menyambut perayaan Krismas ??

Hanya pengamal ajaran Pluralisme sahaja akan meraikan perayaan agama lain walaupun perayaan terbabit bukannya dari agama yang di anutinya.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog