Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Rabu, 27 Februari 2013

Gempar !!! Akibat Video Lawak Sinis, Nabil Dan Salleh Yaakob Kena Warning Dengan Ayahnda Panglima Malaysia. @LemanRLAWAK



Memang lawak gila apabila Presiden Panglima Malaysia ( Jawatan yang di lantik diri sendiri ), si Leman yang tak berapa lawak bertindak menasihati pelawak terkenal Nabil dan Salleh Yaakob setelah mengalami sakit jiwa serius apabila melihat video pendek Bangkang Dari Longkang yang memaparkan aksi lakonan lawak sinis berkenaan Buku Jingga.



Nasihat dari Leman Bengong 
Saya minta sahabat sy saudara nabil raja lawak dan otai lawak negara saudara saleh yaakob,meneliti dan membaca dahulu isi buku jingga dan fakta jelas dlm pentadbiran negara sblum membuat satu lawak politik,kerana jika tiada isi dan fakta ,lawak yg anda lakukan itu hanyalah ibarat diperbodohkan oleh UMNO..

Saya tidak kisah anda ingin menyokong mana2 parti tp biar berfakta kerana anda berdua pelawak yg hebat dimalaysia.kita boleh merapu tapi jangan sampai merapu2 hingga menjadi najis dimasa akan datang.. Gunakanlah lawak anda untuk membina rakyat dlm negara..baca dulu fakta sblum membuat lawak untk rakyat malaysia. - Leman.

Memang bengong la si Leman ni.!!!.  Yang dia dok kutuk UMNO/BN atas pentas ceramah politik Pakatan Haram dengan lawak bodoh dia tak apa la pulak . Tapi apabila artis lain yang pro kepada UMNO/BN nak kutuk Pakatan Haram, dia nak meroyan tak tentu pasal.

Suka hati Nabil dan Salleh Yaacob la nak berlakon lawak macam mana pun, dah nama pun video lawak berunsurkan politik. 

Memang bengong sungguh si Leman ni..Patut la awal-awal lagi di tendang keluar daripada pertandingan Raja Lawak musim ke 5.

Bagi Pisau Kedah memang layak pun Pakatan Haram di kutuk dengan lawak sinis macam tu sebab buku JINGAY yang di bangga-banggakan Pakatan Haram tu dah layak buang dalam tong sampah seperti yang di lakukan Datuk Ahmad Maslan.


Kalau si Leman Bengong rasa berbangga sangat dengan buku JINGAY tu dan mempercayai itu merupakan janji Pakatan Haram, Pisau Kedah rasa elok la si Leman Bengong minta Pakatan Haram tunaikan dahulu janji Manifesto Pakatan Haram PRU12 di negeri-negeri yang di tadbir Pakatan Haram.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aku pedulik ape. Tapi si @LemanRLAWAK tu memang bengong.Manifesto tu bukan janji yang perlu ditepati. Esok melopong lagi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog