Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Rabu, 27 Februari 2013

Video Hot !!! Laporan Pentadbiran Dan Kewangan KUIN Di Rahsiakan Azizan Razak Dan Jamil Osman



Pihak EXCO Kerajaan Negeri Kedah, pernah memanggil REKTOR KUIN untuk membentangkan laporan Pentadbiran dan Kewangan KUIN di dalam mensyuarat EXCO Kerajaan Negeri.

Rektor KUIN, jamil Osman sehingga sekarang masih gagal membentangkan laporan Pentadbiran dan Kewangan Kolej Universiti Insaniah setelah di minta bentangkan di dalam Mensyuarat EXCO Kerajaan Negeri Kedah 05 Ogos 2012.

Lebih malangnya apabila Azizan Razak selaku Menteri Besar Kedah mempertahankan tindakan Jamil Osman yang tidak membentangkan laporan Pentadbiran dan Kewangan KUIN.

Jika benar-benar Azizan Razak, Menteri Besar Kedah yang juga selaku Pengerusi Lembaga Pengarah KUIN dan Jamil Osman, REKTOR KUIN menjalankan amanah dengan intergrity dan telus. Kenapa perlu takut untuk membentangkan masalah kewangan KUIN kepada barisan EXCO Kerajaan Negeri Kedah ???

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog