Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Selasa, 19 Februari 2013

Khalid Gagap Kurang Ajaq !!! Masuk Rumah Rakyat Dengan Memakai Kasut Kotor



Kurang Ajaq !!! Hanya itulah boleh di katakan kepada Khalid Gagap apabila masuk rumah orang dengan tidak beradab.

Kalau ya pun nak masuk rumah orang buka la kasut tu dulu. Tak ada adab dengan memakai kasut yang terjejas dengan kekotoran masuk rumah orang.. Awat Khalid Gagap ingat dia tu status Menteri Besar, dia boleh masuk rumah rakyat biasa dengan memakai kasut ka ??

Kalau Khalid Gagap masuk rumah Pisau Kedah dalam keadaan tidak membuka kasut macam ni la, dah lama Pisau Kedah tendang keluar rumah. Peduli apa Pisau Kedah dengan dia punya pangkat Menteri Besar.

Khalid Gagap oii !!! Perdana Menteri Malaysia masuk rumah rakyat pun tau adabnya dengan membuka kasut. Ini baru berpangkat Menteri Besar dah tunjuk sombong !! tunjuk bongkak !!!..

Pirahhh.... !!!!

Inilah yang di katakan Pemimpin Pakatan Haram.. Baru dapat pangkat sikit dah tunjuk kurang ajar dengan rakyat. Pemimpin macam Khalid Gagap yang tak beradab ni langsung tidak layak di jadikan sebagai pemimpin.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog