Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Selasa, 19 Februari 2013

Hot !!! @abby_abadi112 Kena Perbodoh Dengan Tamrin


Bengap sungguh la Ostazah Mee Segera ni apabila mempercayai kata-kata Tamrin anak kepada Arwah Tun Ghafar Baba mengatakan Ayahnda Tun Mahathir yang membuat UMNO mula rosak. setelah menjadi Presiden UMNO.

Siapa Tamrin untuk kata macam tu ?? . Semua orang tahu Tamrin jadi meroyan di sebabkan tidak di beri laluan mendapat jawatan dalam UMNO. kalau Arwah Tun Ghafar Baba masih hidup pastinya Arwah akan lempang anaknya itu kerana menyokong orang yang bertanggungjawap menjatuhkannya di dalam UMNO dahulu.

Sejarah UMNO telah tercatat bahawa Anwar Ibrahim lah merupakan Individu yang bertanggungjawab menjatuhkan Arwah Tun Ghafar Baba di dalam UMNO dan individu yang mula merosakkan UMNO apabila membentuk satu kelompok yang di gelar pasukan WAWASAN pada tahun 1993 untuk melobi jawatan Timbalan Presiden UMNO yang ketika itu di sandang Arwah Tun Ghafar Baba.

Demi mahu menyelamatkan UMNO dari di pecah belah oleh kumpulan Anwar Ibrahim yang mahu melobi jawatan Timbalan Presiden UMNO ketika itu, Arwah Tun Ghafar Baba telah mengambil keputusan mengundur diri dengan sendirinya demi parti.

Sehingga ke akhir hayat Arwah TUN Ghafar Baba tetap menjadi ahli UMNO walaupun telah dijatuhkan Anwar Ibrahim dengan gerakan kumpulan Wawasan tahun 1993 dan perhubungannya Arwah dengan Ayahnda Tun Mahathir tetap erat sehingga ke akhir hayat Arwah.

Otazah Mee Segera PAS perlu tahu, individu yang bertanggungjawap merosakkan UMNO adalah Anwar Ibrahim yang kini menjadi Ketua Pakatan Haram sepertimana yang telah di ceritakan Ayahnda TUN Mahathir.


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog