Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Sabtu, 23 Februari 2013

Tu Dia !!! Untuk Tidak Di Gelar Binatang, PAS Kuala Kedah Minta RM 100 Dari Duit BR1M


Seorang penyokong PAS Kuala Kedah mendedahkan bahawa PAS kawasan tersebut telah MEWAJIBKAN ahlinya menyumbang RM100 dari sumbangan BR1M ke dalam Tabung Pilihanraya Parti itu untuk kegunaan PRU 13 nanti.

Inikah yang di katakan "Kebajikan Untuk Rakyat" yang di perjuangkan PAS ??

Yang lebih teruknya apabila Kerajaan Malaysia cuba membantu rakyat Malaysia yang berpendapatan rendah, tak kira kaum, tak kira parti politik dengan memberi BR1M di kata Nik Aziz kepada orang yang mengambil BR1M semacam binatang Ayam dan Lembu.

Elok la.. ahli akar umbi PAS yang berpendapatan rendah di minta berkorban untuk parti. Sesetengah pemimpin-pemimpin parti PAS di Kedah hidup dalam kemewahan rumah 2,3 biji, kereta 2,3 biji. ada perniagaan sana sini tak payah susah-susah berkorban untuk parti.

Kalau benar pemimpin PAS ikhlas kononnya untuk berjuang untuk menegakan Islam .. sudah pastinya tidak di belinya rumah 2,3 biji, kereta 2,3 biji.. Cukup sekadar sebiji saja. Manakala duit yang hendak di gunakan beli rumah 2,3 biji lagi di berikan untuk perjuangan parti..

Penyokong akar umbi makin susah, pemimpin-pemimpin atasan semakin kaya raya..

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog