Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Isnin, 18 Februari 2013

Panas !!! Pisau Kedah Isytihar Perang Terhadap Ketua TMK


Logo yang buat Puak Pakatan Haram Kedah susah hati


Selama ini Pisau Kedah punya la dok rahsiakan muka Pisau Kedah dari pengetahuan blogger pencacai penjilat PAS Kedah dan pemimpin-pemimpin Pakatan Haram di Kedah setelah ada pihak dalam Pakatan Haram nak bagi upah kepada sesiapa yang dapat dedahkan identiti blogger dan cybertrooper TMK.

Pisau Kedah tak tau la, berapa juta yang  Pakatan Haram sudah bayar kepada Mctheory sehinggakan sampai hati Ketua Team Media Kedah, Mctheory blogger Kedah Ke KL mendedahkan identiti Pisau Kedah didalam blognya siang tadi di sini


Gambar ni Pisau Kedah tau, Mctheory ambil masa Pisau Kedah tengah dok buat kerja kat Kedai Nasi kandar, Simpang Kuala, Aloq Setar tempoh hari. Masa tu Pisau Kedah tengah berlakon kerja kat situ saja sebab sedang menyiasat pasal Timbalan YDP PAS Kawasan Alor Setar dan merangkap penternak blogger pencacai PAS Kedah, Zulkifli Yahaya.

Untuk pengetahuan blogger pencacai PAS Kedah dan pemimpin-pemimpin Pakatan Haram, gambar-gambar blogger dan facebooker TMK yang di dedahkan Mctheory adalah benar-benar belaka cuma yang Mctheory tipu adalah pendedahan tentang gambar muka dia.

Sebenarnya Mctheory tu lagi hodoh dari Pisau Kedah dan lebih hendsome sikit dari Zulkifli Yahaya yang dok menternak blogger pencacai penjilat PAS Kedah.


Inilah muka Mctheory yang sebenarnya.

Gambar ni Pisau Kedah ambil masa Mctheory terkejut setelah Pisau Kedah bagi tau blog dan email Pisau Kedah telah di godam oleh puak Pakatan Haram yang nak dedahkan identiti tentang Pisau Kedah.

Kepada blogger pencacai penjilat PAS Kedah dan beberapa orang pemimpin Pakatan Haram Kedah yang mendedahkan tentang orang yang di sebalik TMK. Pisau Kedah rasa hampa semua sudah berpuas hati dengan pendedahan yang di buat Mctheory kan ??

Lepas ni kalau blogger pencacai penjilat PAS Kedah atau pemimpin-pemimpin Pakatan Haram Kedah jumpa kami di majlis-majlis Pakatan Haram jangan la pulak sombong untuk tegur kami ye. Kami di sebalik TMK ni tak makan orang.. so tak payah la takut dengan kami ni.


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog