Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Isnin, 18 Februari 2013

Melampau !!! Haron Din Kena Ugut Geng Sendiri Di Sebabkan Pertahankan Kalimah Allah.



Entah la apa nak jadi dengan PAS sekarang ini. Hanya di sebabkan keuntungan politik bersama Pakatan Haram, PAS sanggup membiarkan Timbalan Mursyidul Am, Tuan Guru Datuk Haron Din di ugut hanya kerana di sebabkan bertegas didalam mempertahankan pendiriannya menentang Kalimah Allah di guna pakai dalam Bible versi Bahasa Melayu yang di tuntut Lim Guan Eng..

Mungkin penyokong PAS akan mengatakan cerita Tuan Guru Datuk Haron Din di ugut kerana mempertahankan pendiriannya hanyalah di reka-reka oleh UMNO untuk memburukan imej PAS .

Tapi sebelum penyokong PAS menuduh pihak UMNO yang ada-adakan cerita ini, jom kita dengar pengakuan dari Tuan Guru Datuk Haron Din Sendiri bahawa dirinya telah di ugut setelah bertegas dengan pendiriannya menentang penggunaan Kalimah Allah di dalam Bible versi Bahasa Melayu.


Tak kan kot penyokong PAS yang kononnya mengatakan mereka memperjuangkan Islam dan memertabatkan Ulama sanggup menganggap pengakuan yang di berikan Tuan Guru Datuk Harun Din adalah tipu ??


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog