Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Sabtu, 23 Februari 2013

Hot !!! Ostazah Mee Segera PAS Meroyan Salahkan UMNO Soal Dunia Dan Akhirat @abby_abadi112



Tak habis-habis lagi Ostazah Mee Segera ni dok meroyan tak tentu pasal... Daripada Ostazah Mee Segera PAS dok keluarkan fatwa yang merapu, lebih baik Ostazah Mee Segera menuntut ilmu Agama lebih mendalam daripada bercakap di pentas politik soal Agama tanpa Ilmu Agama yang mendalam


Benarkah UMNO/BN menidakan Hukum-Hukum Allah S.W.T ?

Mari kita mendengar penjelasan dari Ustaz Fathul Bari berkenaan tuduhan yang di lemparkan Ostazah Mee Segera PAS terhadap UMNO berkenaan Hukum-Hukum Allah.



Tentang seksa kubur yang di perkatakan Ostazah Mee Segera..



Semua Islam wajip mempercayai Akhirat itu benar, Mati itu benar, seksa kubur itu adalah benar, di bangunkan dari kubur itu adalah benar, di kumpulkan di padang Mahsyar itu adalah benar, di adili di akhirat itu adalah benar dan ketahuilah tiada satu pun parti politik sama ada PAS atau UMNO mampu membantu penyokong-penyongnya.

Di akhirat kelak, tiga amalan utama yang menjadi bekalan adalah Sedekah Jariah, ilmu dunia dan akhirat serta doa kebaikan seorang anak yang soleh terhadap ibubapanya yang sudah meninggal dunia. Kesemua bekalan yang di bawa hanya Allah S.W.T maha mengetahui dan maha adil untuk di hasib..


Tentang rezeki yang di limpah kurniakan Allah S.W.T..

Semua rezeki datangnya dari Allah S.W.T..Harus di ingat tanpa usaha rezeki Allah S.W.T tidak akan datang secara bergolek.. 

Sebagai sebuah kerajaan yang memimpin Malaysia.. UMNO telah berusaha untuk memberi kesenangan kepada rakyatnya dan daya usaha kerajaan yang memimpin Malaysia telah di redha Allah S.W.T.

Sebagai Umat Islam, kita di tuntut supaya bersyukur dengan nikmat yang Allah S.W.T berikan melalui kerajaan yang sentiasa berusaha terhadap rakyatnya.
“Katakanlah: `Wahai Tuhan Yang mempunyai kerajaan, Engkau berikan kerajaan kepada orang yang Engkau kehendaki dan Engkau cabut kerajaan dari orang yang Engkau kehendaki. Engkau muliakan orang yang Engkau kehendaki dan Engkau hinakan orang yang Engkau kehendaki. Di tangan Engkaulah segala kebajikan. Sesungguhnya Engkau Maha Kuasa atas segala sesuatu.” (QS. 3:26)

 Di harapkan penjelasan ini dapat mencerahkan sedikit kepala otak Ostazah Mee Segera PAS yang di lihat semakin lama semakin karut.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog