Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Selasa, 26 Februari 2013

( Minta Sebarkan ).. Himpunan Kakitangan KUIN Bongkar Kezaliman Azizan Razak Dan Jamil Osman


Kepada sesiapa yang ingin mengetahui lebih lanjut dan cerita sebanra berkenaan permasalahan yang sedang di hadapi Kakitangan KUIN akibat di zalimi Azizan Razak, Menteri Besar Kedah dan Rektor KUIN kesayangan Azizan Razak, Jamil Osman, anda di jemput hadir ke himpunan Operasi Gempur JAZAN ( Jamil dan Azizan ) pada 28 Feb 2013 , jam 3.30 Petang sehingga 4.30 Petang di Kawasan Lapang Bersebelahan Kolej Politek MARA, Jalan Suka Menanti.

Dalam himpunan tersebut, kakitangan KUIN akan memperjelaskan permasalahan yang sedang mereka hadapi dengan secara lebih terperinci.

Hadirin yang hadir tanpa mengira fahaman parti politik digalakan memakai baju berwarna putih bagi menunjukan sokongan terhadap kakitangan KUIN. Bagi yang enggan memakai baju putih, anda juga tidak akan di halang untuk mendengar dengan sendiri permasalahan yang sedang di hadapi kakitangan KUIN.

Mana-mana pemimpin parti politik juga turut di jemput hadir untuk mendengar sendiri permasalahan yang sedang di hadapi Kakitangan KUIN yang di tindas Azizan Razak dan Jamil Osman.


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog