Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Sabtu, 16 Februari 2013

Harap Maklum !!! Blog Pisau Kedah Yang Baru Setelah Blog Lama Di Hack



Harap maaf !! Blog ini dalam proses ubah suai setelah blog peribadi Pisau Kedah unitmediakedah.blogspot.com ( Media Kedah ) di hack oleh individu yang tidak bertanggungjawap. 

Pisau Kedah akan cuba dapatkan balik blog tersebut dengan secepat yang boleh dan untuk sementara waktu, Pisau Kedah akan menulis didalam blog ini. Blog peribadi yang kedua.

Walaupun blog Pisau Kedah di hack, ianya tidak mampu melemahkan semangat untuk Pisau Kedah menentang Pakatan Haram.demi perjuangan Agama, Bangsa dan Tanah Air.

Kepada sahabat-sahabat blogger yang sebelum ini telah membuat pautan blog Media Kedah di blog sahabat-sahabat blogger. Pisau Kedah berharap dengan jasa baik sahabat-sahabat sekalian dapat membuat pautan blog Pisau Kedah yang terbaru.

Kepada sahabat blogger yang mahukan Pisau Kedah pautkan blog sahabat blogger minta tinggalkan komen di ruangan komen blog.

Insyallah Blog ini akan dapat beroperasi sehari dua lagi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog