Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Selasa, 19 Februari 2013

Hot !!! Bukti Blogger Pakatan Haram Di Bayar Elaun Guna Duit Rakyat Selangor




Puak pencacai facebooker Pakatan Haram pasti naik angin apabila mengetahui bahawa blogger Pakatan Haram yang mengaku diri mereka tidak berbayar dan berjuang kerana fisabilillah sebenarnya telah mendapat elaun yang di ambil dari duit rakyat Selangor melalui Kerajaan Selangor ( Selangor State Fund ) .



Elaun bulanan yang di ambil dari duit rakyat Selangor di beri kepada blogger Pakatan Haram sebenarnya telah diuruskan Ahli Parlimen Ampang, Zuraida Kamaruddin atau lebih di kenali sebagai Mak Lampir yang mempunyai aroma badan yang cukup boleh membunuh 10 orang sekiranya berada di dalam bilik kedap udara.

Selepas Mak Lampir memperolehi duit berkenaan dari Kerajaan Selangor, Mak Lampir akan memberikannya kepada Faris Musa, individu yang telah di pertanggungjawapkan mengurus 12 orang blogger pencacai penjilat Pakatan Haram dalam operasi cybertrooper 13 dengan bayaran elaun bulanan sebanyak RM3,000 sebulan untuk seorang.

Ini bermakna Kerajaan Selangor telah membelanjakan sebanyak RM36,000 sebulan melalui duit rakyat Selangor untuk membayar elaun kepada blogger-blogger yang di ternak oleh Pakatan Haram.

Sekiranya RM 36,000 duit rakyat Selangor itu di gunakan Khalid Ibrahim untuk memberi kepada Ibu Tunggal sebanyak RM100 sepertimana yang di janjikan dalam Manifestor Pakatan Haram Selangor, ianya sudah mampu menampung pemberian kepada 360 orang Ibu Tunggal Selangor.

Ternyata dengan pendedahan ini, menunjukan Khalid Ibrahim telah membenarkan penggunaan duit Rakyat Selangor untuk membayar duit elaun kepada blogger politik yang di ternak mereka dengan sewenang-wenagnya.


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog