Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Isnin, 25 Februari 2013

Manifesto PR Hanyalah Satu janji Untuk Pakatang Haram Kencing Rakyat




Setakat berjanji tu siapa pun boleh kata.. Nak hairan apa, sebelum ini Menteri Besar Selangor, Khalid Ibrahim pernah kata bahawa " Sebuah Manifesto Bukanlah Janji " setelah rakyat Selangor mendesak Kerajaan Negeri menunaikan janji dalam Manifesto PRU12 untuk memberi air percuma kepada rakyat.

Apabila dah kata " Sebuah Manifesto Bukanlah Janji " maknanya apa-apa pun tercatat di dalam Manifesto Pakatan Haram PRU13  ianya tidak bererti akan di tunaikan Pakatan Haram.

Tak guna la Pakatan Haram nak berjanji dalam Manifesto PRU13 kalau dah tak boleh nak tunaikan.

Perkara paling senang Pisau Kedah nak bagi tahu yang sukar Pakatan Haram akan tunaikan adalah penghapusan TOL Lebuhraya Utara Selatan.

Tahukah anda !!! . Sekiranya Tol lebuhraya di hapuskan dari Utara tanah air sehingga Selatan tanah air, beribu-ribu pekerja lebuhraya akan kehilangan tempat pekerjaan dan terpaksa mengangur. Kerajaan ketika itu terpaksa menanggung kos penyelenggaraan lebuhraya dari Utara sehingga Selatan tanah air berbilion ringgit setahun. Kos membayar premium tanah lebuhraya kepada kerajaan negeri dengan berpuluh juta setahun bagi setiap negeri yang ada lebuhraya.

Apakah penghapusan Tol lebuhraya Utara Selatan merupakan satu janji yang mampu di tunaikan Anwar Ibrahim ??

Fikir-fikirkan lah sebelum mempercayai janji-janji palsu Pakatan Haram. Kalau Pakatan Haram ikhlas nak memperjuangkan rakyat sudah pasti Pakatan Haram akan menunaikan janji-janji PRU12 mereka di negeri-negeri yang di tadbir mereka.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog