Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Isnin, 13 Mei 2013

Pulak Dah !!! Mat Sabu Tuduh BN Guna Pengundi Hantu Import Dari Siam Untuk Menang Di Pendang.. TolakPR



Akhirnya Timbalan Presiden PAS, Mat Sabu 121 yang kalah dengan hinanya di Parlimen Pendang pada PRU13 yang lalu membuka mulutnya mempertikai kekalahannya di tangan lawannya Datuk Othman Abdul. 

Mai sini kita baca kenyataan dari orang yang tak sedaq diri yang tak mahu menerima hakikat kekalahan diri sendiri.

Pehh.. Memang hodoh piang Mat Sabu buka muka sedih ketika 
memberi kenyataan tentang kekalahannya..


"Saya kalah dengan undi orang Thai kali ini. Saya mengesyaki mereka diberikan kad pengenalan untuk mengundi atau penggunaan kad pengenalan palsu. Sebab itulah jumlah keluar mengundi di kawasan mereka meningkat kepada 99 peratus," kata Mohamad.
Pisau Kedah geli hati la dengan kenyataan Mat Sabu yang mula meroyan mencari kesalahan pihak lain untuk menutup aibnya yang kalah dengan lawannya.. Ada ka patut menyalahkan pengundi siam yang menetap di Pendang dengan menuduh di beri Kad Pengenalan Palsu untuk memenangkan Datuk Othman Abdul pada PRU13 yang lalu..

Bengong sungguh la Mat Sabu ni untuk menggunakan alasan "kad pengenalan palsu" untuk menutup aib kekalahannya di Pendang..

Mat Sabu tak tahu ka bahawa lawannya di Parlimen Pendang, Datuk Othman Abdul merupakan anak tempatan Pendang yang telah lama bergiat aktif dalam politik dan membuat kerja di situ berbanding Mat Sabu yang hanya turun buat kerja apabila di calonkan sahaja.

Buat apa rakyat Pendang nak bagi kemenangan kepada Mat Sabu yang tak pernah buat kerja di Pendang !!!.

Kalau nak di bandingkan trek rekod membuat kerja untuk rakyat Pendang di antara Datuk Othman Abdul yang pernah menjadi Wakil Rakyat di Pendang dan Mat Sabu yang tidak pernah menjadi Wakil Rakyat di Pendang.. Mat Sabu sememangnya patut kalah pun di Pendang.

Lagi pun rakyat Pendang boleh menilai buat kerja Mat Sabu ketika menjadi Ahli Parlimen di Kuala Kedah pada tahun 1999 sehingga 2004.. Apa yang Mat Sabu buat kerja di Kuala Kedah ??

Pisau Kedah juga cukup yakin bahawa undi segelintir penyokong PAS Kedah menjadi salah satu penyebab kekalahan Mat Sabu di Pendang.. Semua sedia maklum sebelum ini bahawa kehadiran Mat Sabu bertanding di Pendang tidak di senangi penyokong PAS Kedah yang pro kepada Pesuruhjaya PAS Kedah, Ustaz Azizan Razak dari awal-awal lagi. Sudah pastinya penyokong PAS Kedah yang pro kepada Ustaz Azizan Razak tidak akan memberi undi kepada Mat Sabu walaupun dia merupakan Timbalan Presiden PAS.

Selain itu, ramai penyokong PAS di Pendang menyedari bahawa Mat Sabu merupakan penyokong kuat fahaman Syiah di Malaysia.. "Memberi kemenangan kepada Mat Sabu di Pendang merupakan satu malapetaka buat umat Islam di Pendang"..

Gila !!!.. Tak kan kot umat Islam di Pendang tanpa mengira fahaman politik yang merupakan majoritinya Ahli Sunnah Wal Jamaah mahu membenarkan Parlimen Pendang di jadikan kubu kuat kepada Syiah yang di bawa Mat sabu...

Pisau Kedah rasa eloklah Mat Sabu kencing dalam tempurung dan cerminkan dirinya sendiri untuk menyalahkan pihak lain diatas kekalahannya di Parlimen Pendang.. 

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog