Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Isnin, 20 Mei 2013

Video Hot !!! Pakatan Haram Gunakan Khidmat Tukang Tilik Untuk Mengetahui Nasib Di PRU13 Lalu.. #TolakPR


Astagfirullahal' adzhim.. Istighfar banyak-banyak Pisau Kedah melihat satu video yang menunjukan perbuatan syirik Pakatan Haram apabila mempercayai tilikan nasib dari bomoh untuk mencapai kemenangan pada PRU13.

Bukankah membaca mentera menyeru sesuatu seperti dalam video di bawah ini untuk memperolehi sesuatu atau untuk menilik nasib merupakan satu perbuatan yang bertentangan dengan Islam ??


Barangsiapa yang mendatangi tukang tilik untuk bertanya tentang sesuatu perkara lalu dia membenarkan apa yang tukang tilik itu katakan, maka tidak diterima solatnya selama empat puluh hari.
(Riwayat Muslim)


Sebagai Umat Islam.. Untuk memperolehi sesuatu yang di ingini kita sepatutnya berusaha dan meminta ianya di redhai Allah S.W.T dengan menadah tangan memanjatkan doa dan bukannya menggunakan khidmat Tukang Tilik yang hanya membaca mentera dengan menyeru sesuatu.. Hanya Allah S.W.T yang Maha Esa menentukan nasib makhluk ciptaannya..


1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

dah parti kepalernya kafir... memanglah suka kepada tilik menilik...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog