Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Rabu, 8 Mei 2013

"Harap Maklum" Ustaz Azizan Razak Masih Kritikal Di Hospital Pulau Pinang


Di ketika ini di dalam laman sosial sudah heboh mengatakan Bekas Menteri Besar Kedah, Ustaz Azizan Razak telah meninggal dunia..

Melalui maklumat yang di beri pihak dalaman PAS.. Ustaz Azizan Razak masih lagi kritikal dan berada dalam keadaan koma di sebabkan komplikasi diabeties.. Ustaz Azizan Razak telah di masukkan ke Hospital Kedah Medical Center (KMC) dalam beberapa hari yang lepas dan selepas itu di kejarkan ke Hospital Pulau Pinang untuk menerima rawatan selanjutnya..

Ketika ini. Tekanan Darah Menurun dalam keadaan severe sehingga terpaksa buka 4 jenis Inotropes iaitu.. Dopamine, Dobutamine, Noradrenaline dan Adrenaline.

Ustaz Azizan Razak kini bernafas dengan bantuan alat penafasan (Ventilator), Glasgow coma scale Ustaz Azizan Razak berada di tahap 3/15

Di harapkan pihak yang tidak bertanggungjawab hentikan menyebar maklumat yang palsu..

Sama-samalah kita doakan agar Allah S.W.T menyembuhkan Ustaz Azizan Razak.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog