Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Khamis, 30 Mei 2013

Lawak Gila !!! Naib Ketua Pemuda PAS Anggap Dua Mangkuk Ayun Ni Sebagai Ikon Mahasiswa



Tergelak terguling-guling Pisau Kedah apabila Naib Ketua Pemuda PAS Pusat, Dr Raja Ahmad Al Hiss menyatakan Si Adam Adli dan Safwan Anang merupakan ikon Mahasiswa..

Sebenarnya Ikon Mahasiswa tidak layak di beri kepada si Adam Adli dan Safwan Anang, sebaliknya kedua-dua mangkuk ayun ni layak di gelar Ikon Mahasewel Pakatan Haram.

Ish... Kalau seorang mahasiswa yang ingin berjaya dalam hidupnya menjadikan si Adam Adli dan Safwan Anang  sebagai ikon mereka pastinya hampa la impian mereka untuk berjaya di masa hadapan.

Mahasiswa yang bijak menggunakan akal fikiran dan ilmu pengetahuan yang di pelajarinya tentu ketawa terbahak-bahak dengan kenyataan yang bodoh dari Naib Ketua Pemuda PAS ni.

Bagi Naib Ketua Pemuda PAS yang bodoh, penahanan Adam Adli dan Safwan Anang merupakan simbol bagi rakyat yang telah di zalimi..

Manakala bagi orang bijak menggunakan akal fikirannya.. Penahanan Adam Adli dan Safwan Anang merupakan tindakan yang sewajarnya perlu di ambil pihak Polis terhadap mangkuk ayun yang telah di latih untuk menghuru-harakan kemakmuran Malaysia.



Menurut Naib Ketua Pemuda PAS itu, Dewan Pemuda PAS Malaysia (DPMM) akan menanggung sepenuhnya kos guaman yang di perlukan kedua-dua mangkuk ayun ikon Mahasewel Pakatan Haram itu.

Bagus la.. Dewan Pemuda PAS lebih rela mengeluarkan duit untuk di gunakan kearah menghuru-harakan Malaysia dari di gunakan membentuk modal insan yang berguna di dalam diri anak muda.

Pelajar yang bermasalah pelajaran di jadikan Ikon dan di berikan bantuan.. Pelajar yang
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog