Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Khamis, 23 Mei 2013

Panas !!! Akhirnya Terjawab Dakwaan PR Bahawa BN Akan Mezalimi Rakyat Kalau Menang PRU13



Ish...Ish..Ish... betul la apa yang di katakan penyokong Pakatan Haram selama ini.. " Kalau BN Menang PRU13 ini semua barang akan di naikkan harganya "

Baru saja hampir 3 minggu menang PRU13, BN dah tunjuk taringnya dengan menaikkan harga petrol RON97 sebanyak RM0.20 berkuat kuasa semalam... Ish.. ish... Memang zalim la BN ni.!!

Kalau hampa tak percaya.. hampa baca pengumuman Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi Dan Kepenggunaan, Datuk Hassan Malek ni..



Harga jualan runcit petrol RON97 diseluruh negara turun 20 sen seliter kepada RM2.70 seliter berbanding RM2.90 seliter berkuat kuasa malam tadi, kata Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan Datuk Hassan Malek kepada Bernama ketika dihubungi di sini hari ini. - BERNAMA

Opppssss ... Tersilap la.. Bukan naik la harga petrol RON97 seperti yang di dakwa penyokong Pakatan Haram "Barang akan naik kalau BN menang pada PRU13".. Sebenarnya Harga Minyak Petrol turun la sebanyak RM 0.20..

Ni semua salah Pakatan Haram la yang buat Pisau Kedah percayakan dakwaan mereka "Semua barang akan naik harga selepas BN Menang".

* Moralnya.. Jangan percayakan dakwaan yang di lemparkan Pakatan Haram terhadap BN. T

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog