Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Rabu, 15 Mei 2013

Ternyata PAS Kedah Berhadapan Dengan Kemelut Politik Dalaman Yang Cukup Kritikal Selepas PRU13



Menyayat hati Pisau Kedah apabila membaca nukilan luahan hati Setiausaha Politik (SETPOL) Ustaz Azizan Razak, Sanusi Md Nor (Klik Di sini) yang menceritakan bagaimana kemelut dalaman yang terpaksa Ustaz Azizan Razak alami ketika menghadapi PRU13 yang lalu.

Pisau Kedah merasa bangga dan menghormati kesetiaan SETPOL Ustaz Azizan di ketika Ustaz Azizan Razak kian di pinggirkan segelintir pemimpin PAS Kedah yang ternyata menjadi parasit dalam PAS Kedah.

Bagi Pisau Kedah.. Pemusuhan antara Pisau Kedah dengan pemimpin PAS di Kedah hanyalah dari segi pandangan politik serta dasar kerja dan pandangan politik sahaja .. Dari segi lain, Pisau Kedah tetap menghormati pemimpin-pemimpin PAS seperti mana Pisau Kedah menghormati pemimpin-pemimpin BN.

Apa-apa pun pemimpin PAS dan penyokong-penyokong PAS tetap seagama dan sebangsa dengan Pisau Kedah.. Air di cincang tidak akan putus..

Kadang tu Pisau Kedah pelik juga dengan pemainan politik dalaman pemimpin-pemimpin PAS ni.. Pisau Kedah ingatkan pemainan politik dalaman BN teruk.. Rupa-rupanya politik dalaman PAS lebih teruk di Kedah apabila Pisau Kedah membaca nukilan Sanusi Md Nor.

Pisau Kedah sebenarnya tidak terkejut dengan apa yang di ceritakan Sanusi Md Nor kerana Pisau Kedah sendiri sering mendapat maklumat dalaman PAS dan Pisau Kedah boleh tahu pemimpin mana yang kerat Ustaz Azizan Razak dalam PAS.

Bayangkan la.. ada seorang pemimpin dalam PAS Kedah bersama pengikutnya dalam PAS sendiri yang tidak sehaluan Ustaz Azizan Razak sanggup mengkafirkan Ustaz Azizan Razak sebelum ini di sebabkan sikap keterbukaan Ustaz Azizan Razak di dalam berpolitik.. Ustaz Azizan Razak di kafirkan sebabkan Ustaz Azizan Razak memakai baju IM4U berlogokan 1 Malaysia..




Pisau Kedah akui.. sememangnya sebelum ini Pisau Kedah dan rakan-rakan dalam Team Media Kedah (TMK) sering menghentam Ustaz Azizan Razak dan pemimpin-pemimpin PAS di Kedah. Tapi harus di ingat kami (TMK) hanya menghentam Ustaz Azizan Razak dan pemimpin-pemimpin PAS Kedah dari segi dasar kerja selaku pentadbir Kerajaan Negeri Kedah.. Menghentam dari segi perbezaan politik.. Tapi belum pernah lagi la kami (TMK) menganggap pemimpin PAS Kedah ni kafir sepertimana orang PAS sendiri menganggap Ustaz Azizan Razak kafir..

Percaya atau tidak apabila Pisau Kedah katakan bahawa politik dalaman PAS Kedah selepas ini akan lebih teruk lagi setelah PAS Pusat mengambil keputusan melantik Mahfuz Omar sebagai Pesuruhjaya PAS Negeri Kedah bagi mengantikan Ustaz Azizan Razak tanpa mengira pandangan Ustaz Azizan Razak.

Melantik Mahfuz Omar sebagai Pesuruhjaya PAS Negeri Kedah merupakan satu malapetaka besar dalam politik PAS Kedah.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Salam, hangpa ingt org PAS tu baik ka? sbb kopiah dgn tudung labuh depa? hangpa join sekali dgn depa tau lh perangai depa ni jahat mcm YAHUDI.

Kalau senada dgn depa kita boleh jd kawan..kalau opposite sikit ja. wpun hang ahli. Perangai depa mcm bangsa Arab Jahiliyyah dulu.. keras hati, bengis dan ganas. Mulut lidah kalau bercakap mesti bg sakit hati org..

Skrg ni apa yg jd kt Pesuruhjaya PAS Kedah Allah SWT nk tnjuk pd semua PAS ni parti MUNAFIK. Sbb apa Allah tunjuk di Kedah? sbb Kedah ni bumi ulama'.. sapa2 yg buat tk betui CASH dpt balasan.

Tanpa Nama berkata...

padan muka PAS.. berkwan dgn syaiton..skrg depa dh jadi syaiton.. Nik Najis punya ajaran.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog