Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Rabu, 15 Mei 2013

Eksklusif !!! Senarai EXCO Kerajaan Negeri Kedah Yang Mengangkat Sumpah Hari Ini

Senarai 9 Ahli Majlis Mensyuarat Kerajaan Negeri Kedah yang mengangkat sumpah pada hari ini..


YAB Dato' Paduka Haji Mukhriz Tun Mahathir
(Menteri Besar Kedah)
Pengerusi Jawatankuasa Perancang Ekonomi Negeri, 
Perancang Negeri, Hal Ehwal Tanah, Hasil Bumi dan Sumber
Asli, Majlis Tindakan Negeri, Kewangan dan Syarkat Milik
Kerajaan Negeri.


YB Dato' Dr Ku Abd Rahman Ku Ismail
Pengerusi Jawatankuasa Industri dan Pelaburan, 
Perdagangan Dalam Negeri, Hal Ehwal Pengguna dan Koperasi.


YB Datuk Suraya Yaacob
Pengerusi Jawatankuasa Pembangunan Wanita, Kebajikan
Masyarakat, Pertanian dan Asas Tani, Pembangunan Usahawan


YB Dato' Tajul Urus Mat Zain
Pengerusi Jawatankuasa Pendidikan, Pengangkutan dan
Kerja Raya.


YB Haji Badrul Hisham Hashim
Pengerusi Jawatankuasa Kerajaan Tempatan, Bekalan Air,
Sumber Air dan Tenaga, Perumahan dan Pembangunan Insan.


YB Haji Mohd Rawi Abd Hamid
Pengerusi Jawatankuasa Agama, Hal Ehwal Masyarakat India
dan Siam, Sumber Tenaga Manusia, Pelancongan


YB Datuk Mohd Tajudin Abdullah
Pengerusi Jawatankuasa Penerangan, Pembangunan
Luar Bandar, Pembasmian Kemiskinan.


YB Aminuddin Omar
Pengerusi Jawatankuasa Belia dan Sukan Kesenian,
Kebudayaan dan Warisan, Badan-Badan Bukan Kerajaan.


YB Norsabrina Mohd Noor
Pengerusi Jawatankuasa Sains, Inovasi dan Teknologi Maklumat,
Komunikasi dan Teknologi Tinggi.





1 ulasan:

pak muliadi berkata...

KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.

KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.


KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog