Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Ahad, 19 Mei 2013

Terkini !!! Laporan Kesihatan Ustaz Azizan Razak Selepas Pembedahan. #Pray4AzizanRazak



Lama kita tidak mendengar tentang kesihatan Mantan Menteri Besar Kedah, Ustaz Azizan Razak yang sebelum ini berada dalam keadaan kritikal setelah mengalami" Komplikasi Diabetis" sehingga menyebabkan Ustaz Azizan Razak koma serta kakinya terpaksa di potong bagi menghalang "Kompikasi Diabetis" merebak lebih teruk lagi. .

Alhamdulillah... berkat dari doa rakyat di Kedah tanpa mengira ideologi politik dan juga Majlis bacaan Yaasin dan Solat Hajat yang di lakukan YAB MB Kedah yang baru, kesihatan Ustaz Azizan Razak beransur pulih kini.
GEORGETOWN - Kesihatan bekas Menteri Besar Kedah, Datuk Seri Azizan Abdul Razak semakin baik dan beliau sedang dalam proses mencuci lukanya.

Bekas setiausaha akhbarnya, Mohd Helmi Khalid berkata, Azizan beransur pulih, namun belum boleh bercakap.

“Keadaannya masih lemah tapi stabil. Beliau sudah sedar cuma masih lemah.

“Beliau juga menunjukkan respons yang baik apabila sudah mengenali orang yang berada di sekelilingnya.

"Beliau juga masih belum makan, cuma bergantung kepada ubat diberikan melalui suntikan,” katanya ketika dihubungi Sinar Harian, semalam.

Menurutnya, Azizan dijangka berada di unit rawatan rapi (ICU) Hospital Pulau Pinang (HPP) sehingga rawatan selesai.

“Setakat ini, tiada perancangan untuk bawanya ke hospital lain. Mungkin beliau akan di HPP sehingga segalanya selesai. Tambahan pula, beliau dipantau 10 doktor pakar. Jadi tiada masalah dengan rawatan di sini," katanya.

Azizan kehilangan kedua-dua belah kaki melalui pembedahan yang dijalankan akibat komplikasi penyakit kencing manis.- Sinar Harian
 Di harapkan Ustaz Azizan Razak cepat sembuh dan di beri kesihatan yang sempurna selepas ini.. Insya' Allah..

1 ulasan:

arab berkata...

Boleh tnye apasal wording kaler kuning???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog