Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Selasa, 28 Mei 2013

Hot ! Pakatan Haram Tuduh Orang Melayu Tanjung Tokong Kena Beli Pulak Dah..



Dasyat gila alasan yang di berikan oleh Pengarah Pilihan Raya Pakatan Haram kawasan Bukit Bendera, Saiful Lizan Yusof setelah DAP kalah di Tanjung Tokong.

Dalam kenyataan akhbar yang di berikan Saiful Lizan... Mangkuk ayun ni kata " Habuan berbentuk wang dan kebendaan kepada orang Melayu menjadi faktor kekalahan calon DAP kepada calon Gerakan di Tanjung Tokong.

Memang bodoh la alasan yang di berikan mangkuk ayun si Saiful Lizan ni .. Kalau tempat Pakatan Haram kalah, alasannya semua pengundi di beli dengan habuan... Tempat yang di menangi Pakatan Haram semuanya di menangi dengan secara telus..

Yang Pisau Kedah rasa sakit hati apabila mangkuk ayun ni menuduh seolah-olah martabat bangsa Melayu ni cukup rendah, hanya boleh di beli dengan wang ringgit dan kebendaan sedangkan kaum cina yang majoritinya memberi undi kepada DAP tidak pulak di kritiknya... Memang si Saiful Lizan ni jenis Melayu yang tak sedaq diri.

Saiful Lizan patut sedaq bahawa penduduk di Tanjung Tokong terutamanya yang berbangsa Melayu menolak calon DAP bukan di sebabkan wang ringgit atau kebendaan... Penduduk Tanjung Tokong menolak calon DAP di sebabkan mereka merasa kedudukan mereka di Tanjung Tokong tidak selamat sekiranya memilih calon yang di letakan DAP berbanding calon yang di letakan Gerakan..

Inilah sikap sebenar Pakatan Haram.. Kalau kalah di salahkan orang lain.. Kalau menang pulak di katanya rakyat membuat pilihan yang betul.. 

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog