Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Khamis, 16 Mei 2013

EXCO Belia Dan Sukan Negeri Kedah Berharap Mampu Melaksanakan Tanggungjawab Kepada Golongan Belia Dengan Sempurna #HanyaDiKedah



Tahniah buat YB Aminuddin Omar, ADUN Jitra yang cukup terkenal di kalangan pemuda BN Kedah dengan gelaran Pak Tam, setelah di lantik oleh Menteri Besar kedah, YAB Dato' Paduka Mukhriz Mahathir sebagai EXCO yang memegang portfolio Pengerusi Jawatankuasa Belia dan Sukan, Kesenian, Kebudayaan dan Warisan, Badan-Badan Bukan Kerajaan.

Selepas Majlis Angkat Sumpah sebagai EXCO, Pisau Kedah dan TMK sempat menebual YB Aminuddin dan bertanya pada beliau berkenaan masa hadapan Bola Sepak Kedah yang berkait rapat dengan portfolio yang di pegangnya..

Bagi peminat Bola Sepak Kedah dan Sukan pemotoran.. Video di bawah ini ada jawapan YB Aminuddin berkenaan masa hadapan Bola Sepak Kedah yang kini berada di Liga Perdana Malaysia dan pembinaan Litar Kedah kepada golongan belia yang berminat kepada sukan pemotoran.


Semoga harapan YB Aminuddin akan tercapai dengan usaha gigih yang akan di lakukannya.. Pisau Kedah percaya bahawa YB Aminuddin mampu melakukannya sebab YB Aminuddin seorang pemimpin pemuda yang suka berusaha gigih melaksanakan tanggungjawab di dalam memegang jawatan Ketua Pumuda UMNO Bahagian Kubang Pasu.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog