Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Selasa, 7 Mei 2013

Hot !!! Pakatan Haram Kantoi Cuba Lagakan @NajibRazak Dengan TUN M



La ni segelintir cybertrooper Pakatan Haram dah mula meroyan gila khinzir setelah tidak dapat menerima hakikat bahawa Pakatan Haram tersungkur lagi di PRU13 dalam menuju ke Putrajaya..

Kali ini mereka cuba mencipta satu fake akaun facebook YAB DS Najib Razak dan menggunakan untuk melaga-lagakan YAB DS Najib Razak dan Ayahnda Tun Dr Mahathir..

Dalam fake Akaun tersebut, YAB DS Najib Razak telah menyalahkan Ayahnda Tun Dr Mahathir telah mengambil harta rakyat semasa menjadi Perdana Menteri..

Nampak sangat menipunya.. Terlalu Over kill apabila membuat propaganda... Hanya orang bodoh yang akan percayakannya.


Kalau semua nak tahu.. Akaun sebenar YAB DS Najib Razak tidak meletakkan pangkat "Dato Seri" di dalam akaun rasminya..  YAB Perdana Menteri hanya meletakkan namanya Najib Razak... kalau tak percaya.. cuba klik sini




2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

depa nak fitnah tapi nampak sangat fitnah bodoh sebodoh2nya. jikalau kita fikirkan balik tentang fitnah mereka antaranya bas bawa bangla, boeing 747 bawa 40,000 bangla (ada yang duduk pada sayap kapalterbang sebab dalam dah penuh), bangla dicekup nak mengundi, blackout, macam bodoh punya fitnah. jadi semua ini mestilah kerja mereka sendiri.

Tanpa Nama berkata...

ada beberapa "bangla" dari kampung cempaka dah belasah beberapa orang Cina kau-kau, depan-depan, tengah khalayak ramai.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog