Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Sabtu, 4 Mei 2013

Sial !!! Pakatan Haram Terdesak Di Kedah Apabila Menggunakan Anak Khinzir Sebagai Alat Provokasi #TukarKedah #SaveKedah



Dari maklumat yang Pisau Kedah perolehi dari sahabat blogger TMK di Baling, Kamera Kupang.. Satu provokasi melampau telah berlaku di sebuah Masjid di Baling iaitu Masjid 48, Bongor, Baling dua hari yang lepas dan perkara ini sudah pun di maklumkan kepada pihak Polis oleh anak khairah Masjid berkenaan, Adnan Bin Awang Abdul Rahman.


Di khabarkan dari dua orang saksi, sebuah pacuan 4 roda Hilux berwarna putih, bernombor pendaftaran WHX **** dan mempunyai logo parti dalam Pakatan Haram di hadapan bonet hadapan telah memasuki kawasan Masjid berkenaan pada petang harinya.

Apabila anak khairah kawasan berkenaan hendak menunaikan sembahyang Maghrib.. Mereka  telah mendapati terdapat bangkai seekor anak khinzir yang di letakkan di kawasan Masjid berkenaan.

Kalau ya pun nak berpolitik agak-agak la.. Jangan sampai Masjid pun di jadikan tempat hendak dilakukan provokasi melampau supaya menaikan amarah umat Islam pada PRU 13.

Bagi Pisau Kedah tindakan ini merupakan provokasi dari pihak Pakatan Haram yang cuba melaga-lagakan masyarakat di kawasan berkenaan supaya timbul kekecohan kekecohan sesama sendiri.

Di harapkan pihak Polis dapat menyiasat perkara ini dan menyiasat individu yang bertanggungjawab dan dalang di sebalik kejadian.


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog