Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Khamis, 30 Mei 2013

Tu Dia !!! PAS Selangor Buat Muka Tak Malu Mempertikai Jawatan Yang Di Berikan Kepada Siafuddin Nasution



Memang sudah di jangka perbalahan di antara PAS dan PKR di Selangor masih belum sampai penghujungnya apabila di khabarkan lantikan Saifuddin Nasution sebagai Pegawai Perhubungan Politik di Pejabat Menteri Besar tidak di senangi PAS Selangor.

Bagi PAS Selangor, mereka mahukan lantikan Pegawai Perhubungan Politik di Pejabat Menteri Besar di berikan kepada PAS.. PAS mahukan salah seorang Naib Presiden PAS di letakan di tempat berkenaan.

PAS Selangor merasakan jawatan berkenaan wajar di berikan kepada mereka kerana jentera PAS telah berusaha keras untuk mempertahankan negeri Selangor di bawah Pakatan Haram berbanding parti lain dalam Pakatan Haram.

Pisau Kedah tidak mempertikai sekiranya PAS Selangor mengatakan jentera mereka berusaha keras membuat kerja pada PRU13 yang lalu.. Pisau Kedah akui, Pisau Kedah melihat di seluruh Malaysia kebanyakannya jentera PAS yang banyak membuat kerja pilihanraya berbanding jentera dari PKR dan DAP.

Tetapi sebelum PAS Selangor mempertikai jawatan yang di beri kepada Saifuddin Nasution, PAS Selangor patut mengetahui bahawa tidak mungkin jawatan Pegawai Perhubungan Politik bagi Menteri Besar di pejabatnya di beri kepada pihak yang berada di luar parti yang mentadbir negeri berkenaan walaupun berada di dalam satu saf Pakatan Haram.

PAS Selangor patut mengetahui bahawa Pegawai Perhubungan politik hanya membabitkan hal ehwal politik Menteri Besar sahaja dan bukannya membabitkan pentadbiran Kerajaan Negeri.. Tidak wajar la sekiranya jawatan berkenaan di berikan kepada pihak lain berbanding pihak dalam parti sendiri.

Memalukan apabila PAS Selangor menuntut jawatan yang tidak sepatutnya di sandang oleh parti mereka .., Kalau PAS Selangor nak sangat jawatan tersebut.. PAS Selangor patut menghalangan lantikan Menteri Besar dari parti PKR selaras dengan kemenangan kerusi PAS yang lebih di Selangor berbanding PKR Selangor.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

PISAU KEDAH OIII.....HANG X PAYAH DOK JADI BATU API...KAMI DLM PAKATAN TAK MAKAN HASUTAN DARI IBLIS LAKNATULLAH MACAM HANG NI....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog