Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Ahad, 19 Mei 2013

Video Panas Ini Membuktikan Anwar Sudah Gila Meroyan Untuk Menyelamatkan Dunia Politiknya



Kalau semua nak tahu.. Video di bawah ini akan membuktikan bahawa Ketua Pakatan Haram, Anwar Ibrahim sudah gila meroyan di sebabkan tidak mampu menerima hakikat kekalahan Pakatan Haram di dalam PRU13 yang lalu..

Bayangkan dalam keadaan Pakatan Haram menghadapi kekalahan dalam PRU 13, Anwar Ibrahim boleh mengumumkan kemenangan Pakatan Haram dalam PRU 13 yang lalu tanpa memberi fakta yang kukuh yang menunjukan Pakatan Haram menang.. Tak ka gila meroyan namanya tu !!!


Kalau semua nak tahu.. Sebenarnya Anwar Ibrahim jadi gila meroyan bukannya di sebabkan Pakatan Haram kalah sangat pun.. Anwar Ibrahim jadi gila meroyan sebab apabila dia mengakui kekalahan Pakatan Haram.. Dia terpaksa melepaskan segala jawatannya dan meninggalkan dunia politik seperti mana yang di janjikannya pada Ogos 2012.

Seperti dalam Video di atas.. Anwar Ibrahim pernah memberi kenyataan yang boleh di katakan satu  janji pada Ogos 2012 bahawa dia akan tinggalkan dunia politik dan jawatannya sekiranya Pakatan Haram kalah pada PRU13..

Mungkin ketika Anwar Ibrahim mengeluarkan kenyataan tersebut, dia menganggap rakyat Malaysia akan memberi undi simpati kepadanya pada PRU 13.. Tapi sayangnya anggapannya meleset sama sekali apabila majoriti undian masih lagi memihak kepada Barisan Nasional walaupun Barisan Nasional terpaksa berhadapan dengan TSUNAMI sokongan pengundi kaum Cina.

Dengan janji yang di lakukan Anwar pada Ogos 2012, agak sukar la kalau Anwar hendak iktiraf keputusan PRU13 kerana ianya bakal menghancurkan dunia politiknya.. Mahu tak mahu Anwar terpaksa menolak hakikat keputusan PRU 13 dengan menyalahkan SPR yang kononnya tidak telus supaya dunia politiknya terselamat dari janji-janji yang di lakukannya

Tak logik la SPR tidak telus di dalam melakukan Pilihanraya seperti yang di dakwa Anwar Ibrahim serta parti-parti dalam Pakatan Haram.

Mana mungkin SPR boleh melakukan penipuan kerana para pertugas SPR kebanyakan dari kalangan guru sekolah yang terdiri dari pelbagai fahaman politik.. Sekiranya SPR melakukan penipuan, pastinya ianya dapat di kesan lebih awal oleh kalangan guru-guru yang bertugas sebagai petugas SPR.

Ketika orang ramai mengundi.. Di dalam bilik mengundi mempunyai wakil dari semua parti yang bertanding bagi memantau proses pengundian dan memeriksa senarai nama pengundi bagi saluran yang di tetapkan.. Tak logik la SPR mampu melakukan penipuan.

Semasa pengiraan undi pulak.. Setiap wakil dari parti politik yang bertanding boleh lihat depan mata sendiri ketika proses pengiraan undi di lakukan.. Tak logik la SPR mampu melakukan penipuan.

Rakyat yang terpedaya dengan hasutan Anwar Ibrahim serta pemimpin dalam Pakatan Haram harus sedar la.. Anwar Ibrahim serta pemimpin dalam Pakatan Haram yang tidak dapat terima hakikat kekalahan Pakatan Haram di PRU13 di sebabkan kepentingan politik mereka sendiri dan bukannya untuk membela nasib rakyat !!!

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog