Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Sabtu, 4 Mei 2013

Panas !!! Majlis Ulama PAS Keluar Arahan Jangan Undi Selain Dari Parti PAS #PRU13



Memang Pisau Kedah tak menduga apabila Majlis Ulama PAS di katakan telah bertindak drastik dengan mengarahkan penyokong PAS jangan mengundi selain dari parti PAS di PRU 13.

Pisau Kedah di maklumkan bahawa tindakkan drastik Dewan Majlis Ulama PAS tidak membenarkan ahlinya tidak mengundi selain dari parti PAS telah bocor melalui Emel  dan ianya berjaya di kesan.

Bukti Emel sulit dari Majlis Ulama PAS kepada individu dalam parti PAS :-




Di bawah ini di lampirkan bersama satu surat rasmi dalam kandungan emel tersebut.



Apakah ini yang di maksudkan Azmin Ali tentang MUFARAKAH (Berpisah) yang di khuatirinya berlaku dalam Pakatan Haram di sebabkan permasalahan dalaman di dalam blognya pagi kelmarin (Klik Sini).??

Di fahamkan artikel Azmin Ali tentang MUFARAKAH dalam blognya telah di buang.. Mungkin ianya atas arahan kerana artikel itu jelas Azmin Ali mengakui dalam Pakatan Haram mempunyai masalah besar dan bakal berpecah.

Sekiranya di lihat butiran maklumat di dalam emel yang di hantar.. Jelas ianya datang dari PAS Pusat.. Apakah ini pertanda ianya desakkan dari Majlis Syura Ulama PAS yang kini banyak menentang agenda DAP dan PKR ?



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog