Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Khamis, 20 Februari 2014

Info Jenayah !!! Lelaki India Cedera Parah Terkena Tembakan Di Kulim #HanyaDiKedah



Kulim 20/02/14 - Satu kejadian tembak telah berlaku di lampu isyarat Kilang Inokom Kulim kira-kira pada pukul 9.00 pagi tadi dan seorang  pemuda berbangsa India berada dalam keadaan kritikal setelah terkena tembakan jarak dekat.

Menurut saksi kejadian yang juga teman wanita mangsa, kejadian berlaku dalam perjalanan saksi membawa mangsa menaiki sebuah motorsikal jenis Honda EX5 untuk mendapat rawatan susulan di Hospital Kulim.

Ketika sampai dihadapan kilang Inokom Kulim, sebuah motosikal jenis Yamaha 135LC yang dinaiki 2 suspek lelaki India telah menghimpit motosikal yang dinaiki mereka dan melepaskan 5 atau 6 das tembakan ke arah mangsa. Apabila saksi memberhentikan motorsikal dia melihat mangsa sudah terjatuh tidak sedarkan diri dan berlumuran darah.

Mangsa yang berada dalam keadaan kritikal telah pun dihantar ke Hospital Kulim untuk mendapat rawatan. Pihak Hospital mendapati terdapat empat kesan tembakan dibeberapa anggota badan mangsa.

Dalam siasatan awal pihak polis ditempat kejadian. Pihak Polis telah menemui dua kelongsong peluru jenis S&B 9x19 dan Thai Arms 9mm.

Sehingga kini pihak Polis masih lagi menyiasat secara terperinci kejadian tersebut dan menggenal pasti dua suspek yang menaiki motorsikal Yamaha 135LC  yang melepaskan tembakan kepada mangsa.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog