Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Jumaat, 21 Februari 2014

Hot!!! @teresakok Berjaya Perbodohkan Puak PAS Dengan Black Ops Murahan


Ha..haha... ha. Memang lawak dan cukup sinis TEORI KONSPIRASI yang di hasilkan sahabat Pisau Kedah.. Hanya orang bodoh saja yang percayakan dengan Black Ops yang dibuat DAP demi hendak membersihkan imej Teresa Kok yang cukup biadab dan rasis.

Secara logiknya sekiranya cat yang disimbah dari luar pintu grill yang berkunci pastinya akan terkena juga pada pintu grill sebelum memenuhi ruangan dalaman tapi yang peliknya dalam kes pejabat khidmat Teresa Kok yang disimbah dengan cat dan diletakkan ayam yang disembelih langsung tak ada kesan cat dan darah pada pintu grill pejabatnya yang berkunci.

Bertambah peliknya CCTV yang di pasang di pejabat berkenaan sengaja di tutup bagi pihak berkuasa tidak memperolehi bukti melalui rakaman CCTV. 

Selalunya suis untuk off CCTV berada didalam pejabat dan bukannya berada di luar pejabat. Tak kan kot sekiranya pihak yang mempunyai niat jahat kepada Teresa Kok hendak buka pintu grill yang berkunci lepas tu masuk dalam pejabat untuk off suis CCTV dan selepas tu keluar balik dan kunci balik pintu grill ?

Lagi bertambah pelik apabila mangga yang mengunci pintu grill langsung tak terjejas.. Bodoh sungguh Black Ops DAP..!!!

Macam manalah puak2 PAS boleh percaya bulat-bulat dengan Black Ops Bodoh DAP ni.. Nampak sangat taraf minda puak2 PAS ni mudah di tipu oleh DAP.









Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog