Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Isnin, 17 Februari 2014

Tudia !!! Penyokong PAS Kedah Mati Kelaparan Di Sungai Petani Sebab Kenaikan Kos Sara Hidup #KedahAmanMakmur #HanyaDiKedah


Mengelikan hati melihat kelaku kelayak puak-puak PAS Kedah yang menggunakan isu kenaikkan kos sara hidup sebagai senjata untuk mereka menjatuhkan imej Kerajaan Malaysia kononnya Kerajaan Malaysia ini zalim.

Zalimkah Kerajaan Malaysia sekiranya puak-puak PAS  Kedah yang berdemo di dataran Jam Besar Sungai Petani pada hari sabtu lalu mampu lagi bersarapan di Hotel SP INN Sungai Petani sebelum turun berdemo ?.

Agak melucukan hati bila mengatakan tertekan dengan kenaikan kos sara hidup tinggi tapi masih lagi mampu bersarapan di hotel yang menyediakan makan dan minum dengan harga lebih dua kali ganda mahal berbanding gerai-gerai biasa.

Nampak sangat tindakkan puak-puak PAS mengadakan demo kononnya tertekan dengan kos sara hidup hanyalah bersikap retorik sahaja.





1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Syaitan diantaranya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog