Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Sabtu, 15 Februari 2014

Terkini !!! MB Kedah @MukhrizMahathir Seharian Turun Padang Bersama Rakyat #HanyaDiKedah #KedahAmanMakmur #MBMesraRakyat



Hari ini seharian Menteri Besar Kedah, YAB Datuk Seri Mukhriz Mahathir berkampung di Merbok dan Sungai Petani dalam program MB Mesra Rakyat.

YAB Datuk Seri Mukhriz Mahathir sendiri akan turun dibeberapa perkampungan di Merbok dan Sungai Petani hari ini untuk berjumpa dengan rakyat Kedah di sekitar kawasan Merbok dan Sungai Petani.

Pada permulaan program, Menteri Besar Kedah akan berjumpa dengan 4 sayap AJK UMNO Bahagian dan Kepimpinan Parti Kompenan Merbok dan Sungai Petani. Selepas perjumpaan dengan 4 Sayap AJK UMNO Bahagian, YAB Datuk Seri Mukhriz Mahathir akan melawat beberapa perkampungan di sekitar Merbok dan sebelah petang YAB Datuk Seri Mukhriz Mahathir akan bersama-sama penduduk di Sungai Petani di pertandingan Wau yang di anjurkan Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Sungai Petani.

Pada malam hari YAB Datuk Seri Mukhriz Mahathir dijangkakan bermalam di rumah keluarga angkat di Kuala Muda selepas menghadiri program makan malam bersama penduduk setempat.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog