Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Rabu, 21 Mei 2014

Hot !!! Muslimah PAS Keluarkan Fatwa Terbaru Untuk Menjilat Calon DAP #PRKTelukIntan


Demi politik untuk memenangkan calon Melayu DAP, Muslimah PAS telah keluarkan satu fatwa baru bahawa " Permasalahan AURAT menjadi persoalan ke 2 berbanding agenda mahu menjatuhkan Barisan Nasional". 

Agak terkejut apabila Pisau Kedah melihat gambar yang di muat naik melalui akaun FB Cikgu Normal Shamsudin ternyata PAS mempergunakan Islam untuk kepentingan politik.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Banyak sangat hasad dan dengki kepada UMNO tu la pasal menghalalkan segala yang haram.
haram mu wal halal ku

Tanpa Nama berkata...

Sejak mula dah agakdah, sedih dengan muslimah PAS yang berkata begitu.Nampak sangat tarbiah yang diberi parti PAS. Itulah yang saya fikirkan apa nak jadi dengan bangsa aku ini. Anak2 mereka sudah pasti mengikut fahaman yang sama. Nauzibillah Min Zalik. Saya yang atas pagar ini pun terus keliru dengan PAS. Saya berdoa sungguh kpd Allah SWT agar, agar orang melayu bersatu menerima hudud, yang akan di usul oleh PAS kelantan. Tak Kira apa latar belakang pun. Ini tuntutan Allah SWT. Dulu Dato Harun Din dan Dato Ismail Kamus bila saya dengar ceramah mereka selalu mengingatkan kita. Setiap muslim mesti ada Iltizam dan niat untuk memastikan undang2 Al Quran dilaksnakan. kalau benar Malaysia ini Negara Islam. Tapi nampak jauh dari yang dijangkakan. PAS sanggup terus bersama PR hanya untuk niat ingin berkuasa. Istiqomah lah perjuangan yang benar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...