Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Jumaat, 23 Mei 2014

Tahniah !!! @razlanrafii Kerana Berani Mempertahankan Maruah UMNO #DapRasis #SupportRazlan


Kelmarin kita digemparkan dengan satu isu dimana Ketua Pemuda UMNO Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Razlan Rafii bertindak menyerbu ibu pejabat DAP di Jalan Pudu bagi menyerahkan memorandum bantahan diatas tindakan biadap wakil rakyat DAP Pulau Pinang, RSN Rayer menggelar "Orang UMNO Celaka".



Mari saksikan video penjelasan dari saudara Razlan Rafii yang berani dan lantang mempertahankan maruah UMNO.


Pisau Kedah secara peribadinya memuji sikap keberanian yang di tunjukkan saudara Razlan Rafii mempertahankan maruah UMNO yang majoriti ahlinya adalah berbangsa Melayu. Sewajarnya UMNO perlu lebih ramai lagi pemimpin pemuda yang berani berhadapan dengan sesiapa sahaja demi mempertahan maruah parti Keramat UMNO.

Sekiranya ada yang anggap tindakkan Razlan Rafii melampau, Pisau Kedah hanya boleh mengatakan anggapan tersebut berat sebelah kerana tidak melihat tindakkan melampau wakil rakyat DAP, RSN Rayer terlebih dahulu menghina parti Keramat Orang Melayu dan enggan meminta maaf di atas tindakkannya itu.

Pisau Kedah sarankan agar lebih ramai lagi pemimpin Pemuda UMNO bersikap berani seperti Razlan Rafii. Jangan hanya menjadi Pemimpin Pemuda kerana mahukan jawatan demi kepentingan peribadi.




5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Apa tunggu lagi.....pariah / BABI dap

dah mula buat hal.


UMNO/Org Melayui diam saja ke....?


TELUQ ADA KE....?

Tanpa Nama berkata...

Tolong war2 kan kalau nak buat apa2 perhimpunan supaya lebih ramai yang akan hadir... In sya ALLAH...
Mempertahankan ISLAM/MELAYU adalah tanggungjawab semua orang ISLAM

Tanpa Nama berkata...

Nasib, sekarang ni kebanyakkan ahli umno ada pekerjaan yang baik dan boleh tanggung keluarga. Kebanyakkan ahli umno saya negara. Pemimpin dahulu nak jadikan malaysia macam hari ini sangat ler susah. Kalau nak hancurkan sekejap aje. Saya yakin umno bukan penakut menghadapi cabaran bangsa pendatang ini cuma kesabaran masih ada. Bangsa kita kena cabar sekarang ini pun kerana bangsa kita dari pas dan pkr yang menyokong. Bangsa gampang ni cari peluang aje. Aku umno bertindak dgn bijak. Aku bukan aktif dalam politik tapi aku pastikan staf aku daftar mengundi sokong umno.

Tanpa Nama berkata...

Aku dengar ku nan marah.....Kita buang KU Nan ....Aku sebagai orang Melayu walaupun bukan UMNO ...aku pun rasa marah pada paria ni ....

Tanpa Nama berkata...

Aku dengar ku nan marah.....Kita buang KU Nan ....Aku sebagai orang Melayu walaupun bukan UMNO ...aku pun rasa marah pada paria ni ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...