Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Jumaat, 11 Julai 2014

Malaysia Mengutuk Sekerasnya Serangan Israel Terhadap Palestin - @MuhyiddinYassin #PrayForGaza

Timbalan Perdana Menteri di Majlis
Pelancaran Tahfiz Model Ulul Albab dan
Majlis Berbuka Puasa Bersama Kerajaan 
Negeri Kedah ( Sumber Gambar - Mukhriz Mahathir FC - https://www.facebook.com/MukhrizMahathirFC )


Alor Setar - Dalam ucapan Timbalan Perdana Menteri Malaysia, YAB Tan Sri Dato' Hj Muhyiddin Yassin di Majlis Pelancaran Tahfiz Model Ulul Albab Sekolah Menengah Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM) dan Majlis Berbuka Puasa Bersama Kerajaan Negeri Kedah di Sekolah Menengah Kebangsaan Agama Kedah, YAB Timbalan Perdana Menteri mengutuk sekeras-kerasnya kezaliman rejim zionis menyerang Umat Islam Palestin.



"Malaysia mengambil satu pendirian yang cukup jelas daripada awal waktu zaman Tun Dr Mahathir, Perdana Menteri kita mengambil tindakan yang agak luar biasa memberikan sokongan bukan sahaja dari segi moral tapi material sampailah ke hari ini ".

" Kita mengutuk sekeras-kerasnya tindakan zalim yang dibuat oleh pihak yang tidak bertanggungjawab Israel terhadap orang-orang kita (umat Islam) yang ada di Palestin ". Kata Tan Sri Muhyiddin Yassin.

" Ilmu ada tidak berguna, akal ada pun tidak digunakan, yang ada ialah nafsu adalah niat yang tidak baik ". Katanya lagi.

Tindakan tidak bertanggungjawab ini telah lama berlarutan walaupun sudah banyak resolusi dan keputusan Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB) dibuat supaya Israel menghentikan kezaliman ke atas rakyat Palestin.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...