Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Rabu, 3 Julai 2013

#HanyaDiKedah : Benarkah Kerajaan Negeri Kedah Zalim Terhadap Kakitangan KUIN ?


Kejam betul Kerajaan BN Kedah ni. Pasaipa pecat pekerja yang tak bersalah dan berdosa?

Selepas Jamil lari dari KUIN, ramai kroninya pun lari jugak. Tapi masih ada yang tinggal untuk buat kacau, mereka inilah virus yang bakal mengagalkan usahanuntuk memulihkan KUIN.

Sapa Dato' Latifah Hassan ni?


Semasa menjadi Naib Presiden Perkhidmatan dan Pengurusan UNISEL beliau sudah didesak supaya meletak jawatan atau kontraknya tak disambung. Orang 'kuat' PKR ini juga bakal merosakkan usaha memulihkan KUIN.

Di Unisel pun orang dah tolak tiba-tiba datang pula ke KUIN. Apa agenda beliau walaupun Jamil dah lari tetapi beliau masih ada di KUIN. Adakah sebagai mata dan telinga kepada pembangkang ataupun kaki dan tangan pembangkang untuk membuat kacau di KUIN?

Kini umurnya pun dah 62 tahun, soo tak salah kalau kontraknya tidak disambung atau diberhentikan. Lagi pun dalam perjanjian, kontrak Latifah ni boleh diberhentikan bila-bila masa. Soo, faktor umur 62 tahun boleh dijadikan alasan untuk di tamatkan perkhidmatan.

Bagi la peluang pada orang muda pulak bekerja, masa zaman Pas dulu dah koyan-koyan duit sapu, cukup- cukuplah tu. Kalau taknak dengar cakap, kami nak londeh habis. Biar semua tau siapa yang dapat malu.

Takpa, kita tengok permainan Pas dulu.. lepas ni kalau depa terus main kasar, jangan salahkan kami kalau kami buka pekung hangpa naa.. hehe

Sumber

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...