Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Isnin, 1 Julai 2013

Hot !!! Apakah Tentang Isu SYIAH, Mat Sabu Akan Di Pecat Dari PAS ??

Khomeini- Az-Zindiq berkata:

ﻓﻜﻞ ﻧﺒﻲ ﻣﻦ ﺍﻷﻧﺒﻴﺎﺀ ﺇﻧﻤﺎ ﺟﺎﺀ ﻹﻗﺎﻣﺔ ﺍﻟﻌﺪﻝ ﻭﻛﺎﻥ ﻫﺪﻓﻪ ﻫﻮ ﺗﻄﺒﻴﻘﻪ ﻓﻲ ﺍﻟﻌﺎﻟﻢ ﻟﻜﻨﻪ ﻟﻢ ﻳﻨﺠﺢ، ﻭﺣﺘﻰ ﺧﺎﺗﻢ ﺍﻷﻧﺒﻴﺎﺀ ﺻﻠﻰ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪ ﻭﺁﻟﻪ ﻭﺳﻠﻢ ﺍﻟﺬﻱ ﻛﺎﻥ ﻗﺪ ﺟﺎﺀ ﻹﺻﻼﺡ ﺍﻟﺒﺸﺮ ﻭﺗﻬﺬﻳﺒﻬﻢ ﻭﺗﻄﺒﻴﻖ ﺍﻟﻌﺪﺍﻟﺔ ﻓﺈﻧﻪ ﻫﻮ ﺃﻳﻀﺎً ﻟﻢ ﻳﻮﻓَّﻖ، ﻭﺇﻥ ﻣﻦ ﺳﻴﻨﺠﺢ ﺑﻜﻞ ﻣﻌﻨﻰ ﺍﻟﻜﻠﻤﺔ ﻭﻳﻄﺒﻖ ﺍﻟﻌﺪﺍﻟﺔ ﻓﻲ ﺟﻤﻴﻊ ﺃﺭﺟﺎﺀ ﺍﻟﻌﺎﻟﻢ ﻫﻮ ﺍﻟﻤﻬﺪﻱ ﺍﻟﻤﻨﺘﻈﺮ "

Maka setiap Nabi dari nabi-nabi yang ada, sesungguhnya datang untuk menegakkan keadilan, dan tujuannya adalah menerapkannya di seluruh dunia. AKAN TETAPI MEREKA TIDAK BERHASIL, BAHKAN SAMPAI PENUTUP PARA NABI (yakni Rasulullah Shallallaahu 'Alaihi Wasallam) yang datang
untuk memperbaiki keadaan manusia dan membimbing mereka serta menerapkan keadilan juga TIDAK DIBERIKAN TAUFIQ. Dan sesungguhnya orang yang akan berhasil dengan segala makna kalimat dan menerapkan keadilan diseluruh penjuru dunia adalah Al- Mahdi Al-Muntazhar" [Mukhtarat Min Ahadits Wa Khithabat Al-Imam Al-Khomeini 2/42]

Khomeini Berkata :

ﻧﺤﻦ ﺃﺳﻮﺩ ﺍﻟﺴﻨﺔ ﻟﻜﺸﻒ ﺣﻘﺎﺋﻖ ﺍﻟﺸﻴﻌﺔ :

Para Nabi ﻋﻠﻴﻬﻢ ﺍﻟﺼﻼﺓ ﻭﺍﻟﺴﻼﻡ Telah Gagal !!

Inilah orang yang Mat Sabu kagum




Mat Sabu dikatakan masih cuba menafikan ... bertaqiyah pada Nik Aziz bila ditanya akan pemahaman syiahhnya. Kali ini tak terselindung lagi apabila Mat Sabu menyokong orang syiah bunuh orang sunni di Syria. Dia boleh terima Islam bunuh Islam atau dia anggap sunni bukan Islam?


Syiah sesat dan Mat Sabu bukan berjuang untuk Islam



Sumber :- The Unspinners
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...