Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Rabu, 29 Januari 2014

#PRKKajang : Cabaran @AzminAli Terhadap @NajibRazak Hanya Membuatkan Dirinya Di Pandang Bodoh Politik


Pisau Kedah gelak terguling-guling bila Azmin Ali mencabar Dato' Seri Najib Razak turun bertanding di Kajang untuk menentang Anwar Ibrahim.

Hanya orang yang tak cerdik sahaja yang akan ikut game Azmin Ali. Memang cukup memalukan apabila PKR mempunyai Timbalan Presiden parti yang sebangang Azmin Ali.


Nak tutup isu kebodohan PKR yang bertindak mengosongkan kerusi DUN Kajang hanya untuk memberi ruang kepada Anwar untuk berkuasa dalam Kerajaan Negeri Selangor pun agak-agak la. Kalau di letak Ayahnda Tun M menentang Anwar pun belum tentu Ayahnda Tun M mampu menang dikawasan kubu kuat PR.

Kalau bagi Azmin, Anwar tu hebat sangat.. Kenapa masa PRU13 yang lalu Anwar tidak berani bertanding menentang DS Najib Razak di Pekan yang merupakan kubu kuat BN ? Mengapa Anwar masih lagi bertanding di Permatang Pauh yang merupakan kawasan kubu kuatnya.?

Sekarang ni perkara pokok yang perlu dilakukan Azmin Ali adalah membersihkan najis yang kini dibawa PKR kedalam PR sehinggakan PAS yang tidak tahu apa-apa juga turut terpalit najis tersebut. 

Sebelum ini PR sering menghasut rakyat Malaysia agar membenci Kerajaan Malaysia kononnya Kerajaan Malaysia ini membazirkan wang rakyat tapi akhirnya PKR sendiri yang terang-terang membazirkan wang rakyat hanya disebabkan percaturan politik dalaman kononnya dikatakan "Gerakan Taktikal" memperkuatkan PR di tempat sendiri.

Gerakan Taktikal menguatkan PR di Selangor kepala hotak apa kalau PAS sendiri pun tidak dimaklumkan lebih awal apa yang cuba dilakukan PKR untuk menguatkan PR. 



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...